11. november 2002 kell 22:00

Kõnefilter võtab vastu vaid soovitud kõned

Vastuvõtmisele mittekuuluvad kõned saab suunata kõneposti, teisele numbrile või võrguteatele, selgitab ettevõtte pressiteenistus. Kõnesid saab filtreerida vastavalt soovitud nädalapäevadele ja kellaaegadele.

?Kõnefilter on oluline näiteks puhkuse ajal, kui soovitakse vastata vaid isiklikele kõnedele ja suunata kõik töökõned sekretäri numbrile,? ütles EMT arendusjuht Raivo Raestik. ?Võrguteatele suunamine on aga abiks siis, kui mingitel põhjustel ei soovita teatud numbrilt või numbritelt tulnud kõnesid üldse vastu võtta ning jätta helistajale teadmine, et vastuvõtja telefon on levist väljas.?

Iga kõne filtreerimise järel ilmub kasutaja telefoni ekraanile teade, milliselt numbrilt tulnud kõne parajasti filtreeriti. Kõnefilter toimib ka juhul, kui helistaja pole soovinud oma numbrit näidata.

Kõnefilter võimaldab luua musti ja valgeid nimekirju. Must nimekiri sisaldab numbreid, millelt tulevaid kõnesid ei soovita vastu võtta. Valge nimekiri võimaldab vastata ainult selle nimekirja numbritele.

?Kasutajal võib olla koostatud mitu musta ja valget nimekirja, kuid korraga saab aktiveerida ainult ühe musta ja ühe valge nimekirja,? selgitas Raestik. ?Kõned hakkavad suunduma alles pärast nimekirja aktiveerimist.?

Must ja valge nimekiri võivad olla aktiivsed ka samaaegselt, kuid sel juhul on prioriteetsem valge nimekiri: kasutaja saab vastata ainult valges nimekirjas olevatelt numbritelt tulevatele kõnedele.

Teenuse kasutamiseks peab klient looma endale musta või valge nimekirja EMT iseteenindusbüroo teenuste lehel. Seal on võimalik ka nimekirju aktiveerida ja lõpetada, lisada nimekirjadesse numbreid ning neid sealt kustutada. Teenust saab juhtida ka lühisõnumite abil, saates numbrile 9494 vastava SMSi.

Teenuse tellimistasu on 25 krooni, kuutasu 10 krooni. Nimekirja juhtimine ja haldamine maksab 2 krooni.

Autor: ÄP Online

Hetkel kuum