Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jaapani sidegigandi poolaastamüük langes esmakordselt

    Jaapani sidegigandi Nippon Telegraph Telephone poolaastamüük langes esmakordselt, vahendab Dow Jones.

    Nippon Telegraph Telephone teatas täna oma majandusaasta esimese poolaasta tulemused. Maailma suurima sidefirma poolaasta müük langes, firma jätkas välismaale tehtud investeeringute väärtuste mahakandmist.
    Jaapani telekommunikatsioonihiiglase ja mobiilsideoperaatori NTT DoCoMo <GR#US.DCM> omaniku müük vähenes mullusega võrreldes 1,7% 5,367 triljonile jeenile (695 mld krooni).
    See oli firmale esmakordne müügilangus pärast firma erastamist 1985. aastal.
    Number peegeldab mobiilside märkimisväärse turukasvu aeglustumist ja fiksliinide teenuste nõudluse järsku kukkumist Jaapanis.
    Firma puhaskasumiks kujunes 33,2 mld jeeni (4,3 mld krooni) 232,1 mld jeenise aastataguse kahjumiga võrreldes. Firma tegevuskasumiks kujunes 823,2 mld jeeni.
    NTT tegevuskasumi kasv oli tingitud püsikulude agressiivsest kärpimisest.
    Mobiilsideüksus NTT DoCoMo teenis erakordset kahjumit 307,8 mld jeeni seoses välismaiste investeeringutega. Kahjumisse on arvestatud 167,6 mld jeenine kahjum firma 16% osalusest firmas AT T Wireless Services Inc. ja 72,2 mld jeeni kahjumit nende 20% osalusest firmas Hutchison 3G UK. 67,9 mld jeeni kahjumit tuli firma 15% osalusest KPN Mobile NV-s.
    Firma kaugekõnede ja rahvusvaheliste teenuste üksus NTT Communications, kaotas kuue kuuga investeeringute arvel 76,7 mld jeeni. Sellest 56,5 mld jeeni tuli 100% firmale kuuluvast USA tütarfirmalt Verio ja 19 mld jeeni 15% osaluselt Philippine Long Distance Telephone Co.
    Seoses Jaapani turu raske olukorraga ja aeglustuva USA majandusega andis firma kogu majandusaasta kasumi- ja käibehoiatuse.
    Firma loodab nüüd teenida 205 mld jeeni kasumit võrreldes varasema 361 mld jeenise prognoosiga. Firma müük peaks langema 10,961 triljonile jeenile varem prognoositud 11,969 triljoni jeeni asemel.
    Vaatamata mitmetele välisosaluste kahjumitele ei plaani firma president Norio Wada muuta firma strateegiat. 'Mul pole kavatsust muuta reegleid, mitte ainult välisinvesteeringute, vaid üldse investeeringute osas.'
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohitid: miljonär Marko Oolo nipid ja ka rikkad nutavad
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.