• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,2%6 593,37
  • DOW 300,49%45 982,5
  • Nasdaq −0,54%22 212,28
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,54
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,2%6 593,37
  • DOW 300,49%45 982,5
  • Nasdaq −0,54%22 212,28
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,54
  • 19.11.02, 17:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autolammutused peavad tegema suuri investeeringuid

Romusõidukite eurodirektiiv, mis näeb ette tootja vastutuse printsiipi, sunnib autolammutusi suurtele investeeringutele.
Keskkonnaministeeriumi jäätmeosakonna juhataja Peeter Eegi sõnul on
direktiivi puhul Eestis esmakordselt tegemist tootja vastutuse printsiibi rakendamisega.
Romusõiduki valdaja peab saama oma sõiduki tasuta üle anda litsentseeritud lammutuskodadele. Et litsentsi saada peavad lammutuskojad vastama märksa karmimatele keskkonnanõuetele kui täna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ala, kus hoitakse alles ohtlikest komponentidest (akudest, jahutusvedelikest, õlist jm) puhastamata autosid või lammutusosasid, peab olema vettpidava pinnaga kaetud ning sealt kogutav sadevesi peab läbima reoveepuhastit.
'Täna asuvad lammutusele minevad autod praktiliselt karjamaal. Et litsentsi saada, tuleb autolammutuskodadel hakata tegema küllalt suuri investeeringuid,' ütles Eek.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele