• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 28.11.02, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smart ja Ultra kaartidega kõnede vastuvõtt Läti ja Leedus tasuta

1. detsembrist saavad Tele2 kõnekaartide Smart ja Ultra kasutajad vastu võtta kõnesid tasuta Lätis ja Leedus, EMT sellist teenust veel ei paku.
Detsembrist on võimalik Smart ja Ultra kaarte kasutada nii Lätis kui Leedus, kõneminut maksab nii helistamisel Leedus ja Lätis kui ka helistamiselt neist riikidest Eestisse 7,95 krooni, SMS maksab 2,50 krooni.
Millal on kõnede vastuvõtt tasuta ka Tele2 lepingulistele klientidele, ei soovinud ASi Tele Eesti turundusdirektor Toomas Tiivel veel öelda.
'See juhtub lähitulevikus,' ütles ka vaid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Septembri algusest pakub Tele2 oma kõnekaardikasutajatele boonust ? 30 sendi ulatuses tasuta kõneaega iga vastuvõtud kõneminuti pealt. ?See boonus jääb püsima,? ütles Tele2 kõnekaardi tootejuht Kristjan Seema.
EMT kõnekaardiga Simpel välismaal veel helistada ei saa, ütles ASi EMT avalike suhete juht Kaja Pino.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele