• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,03
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,03
  • 17.01.03, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa Liidu Infosekretariaat valmistub suureks eurokampaaniaks

Euroopa Liidu Infosekretariaat (ELIS) kavandab miljonitesse ulatuva eelarvega kampaaniat vahetult enne septembris toimuvat euroreferendumit.
'Eriteade Äripäeva toimetusele - see kampaania ei kutsu inimesi poolt hääletama, vaid teadvustab rahvahääletuse toimumise aega ning selgitab põhiseaduse muudatuse tähendust,' selgitas ELISi juhataja Hannes Rumm.
Rumm ütles, et valitsuselt ELISile selleks aastaks eraldatud kaheksast miljonist kroonist kavandatud teavituskampaania, mille eesmärk on tõsta valimisaktiivsust, on asutuse suurim ettevõtmine.
Tema hinnangul on valimisaktiivsuse tõstmine ülioluline, kuna eestlased võivad sügiseks valimistest väsinud olla: sügisel oodatakse neid valimisurnide juurde juba kolmas kord üheainsa aasta vältel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

'Riigikogu valimiskampaanias kulutavad erakonnad kokku 30-40 miljonit krooni ning iga inimene teab seetõttu une pealt valimiste toimumise aega,' ütles Rumm. 'Rahvahääletuse puhul jääb see koorem valitsuse kanda. Hinnanguliselt on teavituskampaania suurus 2 miljonit krooni, aga täpne summa selgub loomulikult alles riigihanke käigus.'

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele