Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Aasta turundustegu 2002 on Eurovisiooni lauluvõistlus

    Turundajate absoluutse lemmikuna teenis turundustegu 2002 grand prix? üle 100 miljoni krooni nõudnud Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine.
    Eelmisel nädalal kogunesid marketingihuvilised Tartusse, et juba traditsiooniliselt autasustada möödunud aasta parimat turunduslikku tegu. "Aasta turundustegu 2002" finaali olid 300 Eesti turundustöötajat hääletanud Aura ACE mahla, Welcome to Estonia kampaania, Montoni ning Res Publica lansseerimise ning Eurovisiooni lauluvõitsluse korraldamise.
    Lisaks zhürii preemiale, võitis Eurovisiooni korraldamine ka publiku preemia. Saalis viibinud inimesed hääletasid SMS-ide abil oma lemmiku poolt. Üle poolte saalis viibinuist (53) andis oma hääle lauluvõistlusele.
    Eurovisiooni lauluvõistluse loomingulise juhi Rene Vilbre sõnul peamine eesmärk, saavutada Eurovisiooni Lauluvõistlusele 2002 võimalikult kõrged vaatajanumbrid, täideti. Ülekannet vaatas hinnanguliselt 166 miljonit vaatajat.
    Eesti Televisiooni maine oli pärast paar aastat kestnud kriisi kõvasti kõikuma löönud. Mais 2001, kuu aega enne Eurovisiooni võitu arutati televisioonis isegi ETV likvideerimist. Lisaks ei ole Eestis Moskva olümpiamängudest saadik korraldatud võrreldava mastaabiga meediaüritust. Seetõttu oli rahvusvaheline meedia väga umbusklik Eesti korraldatava ürituse suhtes.
    Eurovisiooni lauluvõistlus on Euroopa Ringhäälingute Liidu (EBU) poolt toodetav Euroopa suurim levimuusika-projekt. Isegi kui Eurovisiooni sisu peetakse tihti kit?iks, tõestavad vaatajanumbrid jätkuvat huvi. Igaaastase kvaliteedi tagab EBU ekspertgrupp, kes kontrollib kehtestatud standardite järgimist. Ligikaudu pool ürituse eelarvest on finantseeritud EBU poolt läbi lauluvõistluse liikmemaksude ning ülejäänu peab garanteerima korraldajaorganisatsioon. Eesti valitsus nõustus lauluvõistluse rahastamisega ulatuses, mida ei finantseeri ta teistest allikatest.
    EESMÄRK
    1. Kinnitada ETV kui kaasaegse ja innovaatilise meediaorganisatsiooni kuvandit ning saavutada Eurovisiooni Lauluvõistlusele 2002 võimalikult kõrged vaatajanumbrid.2. Kinnitada Eesti kui arenenud lääne tüüpi, kuid omapärase kultuuriga maa kuvandit kogu Euroopas
    INVESTEERING
    Eurovisiooni kogueelarve oli ~120 miljonit krooni. Otseseid tootearenduskulusid ei olnud, kuna Eurovisioon on juba välja kujunenud bränd.
    TULEMUS
    Kõik püstitatud eesmärgid täideti. Euroopa teleprofessionaalide ringkonnas peetakse 2002 aasta Eurovisiooni Lauluvõistlust üheks parimaks ajaloos.
    EBU tunnustas ETV organiseeritud Eurovisiooni oma igaaastasel peaassambleel kui igakülgset õnnestumist. ETV-d võrreldi seejuures tunnustavalt Euroopa suurimate telekanalitega. Eurovisiooni ülekannet vaatas hinnanguliselt 166 miljonit vaatajat. Lauluvõistlus aitas oluliselt kaasa Eesti riigi teadvustamisele ja tutvustamisele mujal maailmas. Läbi moodsa muinasjutu kontseptsiooni sai Eesti Euroopas laiema kõlapinna läbi positiivsete arvustuste rahvusvahelises pressis. Eurovisiooni 2002 peetakse ka eestlaste seas suurepäraseks oma riiki tutvustavaks materjaliks. ETV on saanud mitmeid
    tellimusi Eurovisiooni vaheklippide kasutamiseks Eestit tutvustava materjalina erinevatel konverentsidel jm üritustel üle maailma.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.