• OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,01%6 296,79
  • DOW 30−0,32%44 342,19
  • Nasdaq 0,05%20 895,66
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,32
  • OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,01%6 296,79
  • DOW 30−0,32%44 342,19
  • Nasdaq 0,05%20 895,66
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,32
  • 21.02.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kia tegi mersunäoga suure-keskklassi sedaani

Kia esitleb Genfi autonäitusel suur-keskklassi kuuluvat Opirust, mis eestvaates on nagu E-klassi Mercedes.
Eile avalikustas Kia MC oma tänavuse Genfi autonäituse põhiuudise, suur-keskklassi auto Opiruse esimesed ametlikud fotod ja tehnilised andmed. Tegemist on samasse klassi kuuluva autoga, kus asuvad Nissan Maxima, Toyota Camry, Peugeot 607 jt.
Eestvaates on Opirus väga sarnane E-klassi Mercedesega, tagumine osa on pigem ameerikalik. Ja selles ei ole ka midagi imestada, sest suuresti just USA turu jaoks see auto mõeldud ongi. Näiteks parempoolse rooliga ei hakata seda autot üldse tootma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tehaseesindajate sõnul on väga suurt rõhku pandud auto turvalisusele, tal on kaheksa turvapatja, stabiilsuskontroll jpm, et olla konkurentsis oma klassi tippudega. Kia tahab selle autoga astuda täiesti uude klassi. Vahepeal Eestiski müüdud Magenthis oli siiski rohkem võrreldav keskauto, kui suure keskautoga.
Auto on varustatud 3,5-liitrise mootori (198 hj) ja viieastmelise automaatkäigukastiga. Auto suudab kiirendada paigalt 100 km tunnikiiruseni 9,2 sekundiga, tippkiirus on tehnilistes andmetes 220 km/h.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 29 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele