• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 17.03.03, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Bussi ja rongi ühispilet järjest populaarsem

Reisijad on poole aasta eest müügile tulnud rongi ja Tallinn linnatranspordi ühiskaardi hästi vastu võtnud.
Veebruaris müüs Elektriraudtee rekordiliselt 813 ühiskaarti.
?Kõige enam müüakse neid ühiskaarte, mis kehtivad sõiduks Tallinnast ja Keilani ning Tallinnast Raasikuni,? ütles Elektriraudtee juhatuse liige Rein Riisalu Eesti Päevalehele.
Riisalu sõnul on populaarsed veel kogu elektriraudtee tegevusareaalis kehtivad ühiskaardid. Kolmandiku müüdavatest ühiskaartidest kasutavad õpilased, ülejäänud on täispiletid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uued kuupiletid tulid müügile mullu 23. septembril. Oktoobris müüdi 671, novembris 637, detsembris 545 ja jaanuaris 802 ühiskaarti.
Veebruaris läks kaubaks 813 kaarti, mis on senine rekord ja ligilähedane enne kaardi turuletoomist tehtud müügiprognoosile.
Ühiskaart kehtib sõidul nii rongis kui ka kõigil Tallinna ühistranspordi liinidel. Ühiskaardid maksavad 220 ? 475 krooni, see on viis protsenti vähem kui linna kuukaart ja rongikaart eraldi ostetuna.
Elektriraudtee teenindas Tallinnas ja Harjumaal möödunud aastal 3,417 miljonit reisijat, mis on 3,9 protsenti vähem kui 2001. aastal.
Reisijate arvu vähenemise peamiste põhjustena tõi Riisalu välja suurklientide tellimuste vähenemise, septembrist jõustunud väärteomenetlemise seaduse, mis keelas piletita sõidu eest trahvi tegemise rongides, ja piletihindade tõusu. Ettevõte sai mullu piletimüügist tulu 22,7 miljoni krooni.
Tallinn sai ühistranspordipiletite müügist möödunud aastal tulu 190,2 miljonit krooni. Aastas teevad inimesed linnatranspordiga umbes 140 miljonit sõitu.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 3 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele