• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,22%6 384,95
  • DOW 300,03%44 648,1
  • Nasdaq 0,46%21 194,93
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,34
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,22%6 384,95
  • DOW 300,03%44 648,1
  • Nasdaq 0,46%21 194,93
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,34
  • 02.04.03, 09:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLÕL: Glamuuriajakiri Vogue reklaamib Türi Vodkat

«Türi Vodka reklaamid peaksid olema kõigis maailma glamuursemates ja trendikamates ajakirjades,» ütleb Onistari nõunik Tiit Maidre.
«Näiteks isegi Washington Times kirjutas sellest viinast tutvustava loo,» märgib Maidre.
«Tegime USA firma Bacardi-Martiniga lepingu ning müüsime neile maha Türi Vodka kaubamärgi. Toodame seda viina USAsse eksportimiseks juba septembrist saati,» selgitab Onistari nõunik Tiit Maidre SL Õhtulehele, kuidas eestimaisest viinast on saanud USA üks eksklusiivsemaid ja kallemaid vodkasid.
«Tean, et Türi Vodkat on reklaamitud väga trendikates sigari- ja muu glamuuriajakirjades, Vogue`is ja paljudes moe- ning stiiliajakirjades,» loetleb Maidre. Märkides, et neis väljaannetes maksab üks reklaam keskmiselt 500 000 krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Praeguse seisuga peaks see olema USA üks kallimaid ja eksklusiivsemaid viinasid,» ütleb Maidre, et 0,7liitrine pudel Türi Vodkat maksab ookeani taga 29,99 dollarit ehk ligi 500 krooni.
«Tänase seisuga oleme seda Eestist Ameerikasse saatnud 68 merekonteineritäit ehk pea miljon liitrit,» ei varja Onistari nõunik, et Türi Vodka reklaamimisest on ka kasu olnud.
«Türi Vodka on väga edukas Eestis toodetud viin. See läheb aga ainult ekspordiks. Meil seda ei müüda,» ütleb Eesti Viinaliidu esindaja Marina Andropov. «See on eksklusiivne viin, mis kuulub premium- ehk kõige kõrgemasse viinaklassi.»
«Eelmisel aastal eksporditi Eestist põhikaubandussüsteemi järgi Ameerika Ühendriikidesse 421 104 liitrit viina 30 246 215 krooni väärtuses,» lausub statistikaameti pressiesindaja Anu Ots, kuid ei julge Onistari väidetud üle kahe korra suuremat ekspordinumbrit ka ümber lükata. Tänavuse kolme kuu tulemusi ju tema mainitud arv ei sisalda.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele