Ettevõtted, kus on autopargi haldamise jäetud liisingfirma ülesandeks, saavad reeglina kas kord kuus või kord kvartalis oma autopargi kohta teenindusraporti, kus on kirjas, mida ja kui palju ühe või teise autoga on tehtud. Sellest nädalast viis AVIS Eesti kogu autopargi kohta käiva info online süsteemi, kust iga ettevõtte juht saab salasõna abil ülevaate oma autodest välja printida igal ajahetkel.
?Eriti asendamatu on selline süsteem neile ettevõtetele, kus on kümneid autosid, millega sõidavad ringi müügimehed üle Eesti ja kui on näha, et ühele autole tehakse vaid jooksvaid kulutusi, teisel aga kõrvaldatakse juba mitmendat korda avarii tagajärgi, on kohe selge, et on viimane nimetatud kodanik ?kohvile? kutsuda,? selgitas E-Fleet`i eestvedaja, AVIS Eesti liisinguosakonna juhataja Argo Rebane.
Teenus on avatud kõigile AVIS Eesti täisteenindusliisingu klientidele, ent ka neile firmadele, kes on oma autod hankinud mujalt, kuid kasutavad AVIS Eesti autopargi halduse teenust. Teenus on tasuta ning kaasneb haldusteenusega automaatselt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
?Enamik haldus- ja finantsinimesi on tõdenud, et koos autode arvu kasvuga kasvavad ebaproportsionaalselt kiiresti ka kulutused autopargi haldusele. Rääkimata otsestest autokuludest, võib kõigi arvestuste tegemine, tööde tellimine ja jälgimine, andmete sisestamine jms nõuda koguni eraldi töökoha loomist,? lausus Rebane.
Tema hinnangul on sellisel juhul ka üsna raske jälgida, kuhu raha tegelikult kulub, eriti juhul, kui iga töötaja tellib kummivahetused, autopesu ja muud pisiteenused ise just talle meeldivast kohast. Hetkel on võimalik online vahendusel näha iga auto kohta tehtud töid, selle teostamise kuupäeva ja auto läbisõitu, millal töö teostati. Lisaks saab tellida online vahendusel rehvivahetust, tehnohooldust vms ning suhelda oma kliendihalduriga. Tulevikus lisandub teenindusraportisse ka summa, mis ühe või teise töö tegemiseks on kulunud.
?Kui meie töötajad sooritavad autoga mõne toimingu, salvestatakse see kohe andmebaasi ning on nähtav koheselt ka klientidele. Hõlbustamaks meie Pan-Baltic klientide elu, viime sama teenuse varsti internetti ka Lätis ja Leedus,? lausus Rebane.
Kui klient soovib, siis võib tellida E-Fleete?i kaudu ka autode positsioneerimise teenuse. Samalt koduleheküljelt (
www.avis.ee ), näeb sellisel juhul lisaks autole tehtud kulutustele ära ka selle, kus see antud ajahetkel asub. Kas müügimehe kodu juures või objektil. Positsioneerimine käib vastavalt kliendi soovile, kas GPSi või MPS (mobiilside kaudu positsioneerimine) kaudu.
Karmo Kaares, Balti Autoliisingu AS juhatuse esimees
Balti Autoliising saadab oma klientidele igakuiselt koos arvega kasutatud teenuste väljavõtte autode lõikes. Vastavalt kliendi soovile väljastatakse perioodide lõikes täpsem statistika koos analüüsiga remontidest, hooldustest, kindlustus- ja hädaabijuhtumitest. See tähendab, et klient saab ise valida ja tellida, millist statistikat ta vajab.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veebipõhine teenindusraport on maailmas laialt levinud.
Tegemist on hea lahendusega, mille probleemideks on vaid see, et andmete analüüs on jäetud kliendile ning analoogseid näitajaid võrrelda ei ole võimalik. Samuti ei ole veebipõhine teenindusraport piisavalt ?online?, sest raporteid kuvatakse kuluarvete põhiselt, mis esitatakse teatud ajalise nihkega.
Kui aga turul on antud teenusele nõudlust, siis kahtlemata kaalub ka Balti Autoliising veebipõhise lahenduse rakendamist.