McDonaldsi uus juhtkond alustas esimese kvartali tulemuste näol analüütikute ootuste ületamisega. Vähemalt aasta aega tegutsenud söögikohtade käive aga jätkas kukkumist üle maailma.
Investorid nautisid tulemusi aktsiahinda üles ajades. Eile kell 17.15 oli aktsia ligi kuus protsenti plussis 16,75 dollaril.
Kiirtoidugigandi käive kasvas 29 protsenti 327,4 mln dollarile. Kasumiks aktsia kohta kujunes 0,26 dollarit. Firma muutis raamatupidamispõhimõtteid. Mullu samal ajal teenis firma 0,20 dollarit aktsia kohta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vähemalt aasta aega tegutsenud müügikohtade käive langes üle maailma 3,6 protsenti. USAs oli languseks 2 protsenti, Euroopas 4,4 protsenti ja Aasia-Aafrikas 8,3 protsenti. Kanades langes müük 6,1 protsenti, kuid Ladina-Ameerikas kasvas 3,4 protsenti.
"Ma pole kindlasti rahul meie kvartalitulemustega, kuid ma olen praegu kindel, et me saame äriga tagasi rajale," kommenteeris kvartalitulemusi firma juhatuse esimees James Cantalupo.
Cantalupo taaskinnitas gigandi uut strateegiat kasvatades olemasolevates toidukohtades käivet uute müügikohtade rajamise asemel.
Ka eile oma tulemused avaldanud Procter & Gamble suutis kvartalikäivet jõudsalt kasvatada. Firma majandusaasta kolmanda kvartali käive kasvas 23 protsenti, kusjuures kasv toimus kõigis äriüksustes. Esmatarbekaupu tootev firma kasum kasvas 22 protsenti 1,27 mld dollarile. Kasum aktsia kohta kasvas 23 protsenti 0,91 dollarile. Aktsia tõusis üle ühe protsendi 90,10 dollarile.
Peamised indeksid olid samal ajal ühe protsendi ringis plussis.
Vaatamata Iraagi sõjale kasvasis USAs märtsis nii eraisikute sissetulekud kui ka tarbimine 0,4.