Eesti Post: probleemid kirjade laialikandmisel ei ole meie süü

AS Eesti Post ei ole vastutav, et arvukalt sotsiaalkindlustusameti ja EMT viimaste nädalate kirju pole inimesteni jõudnud, teatas ettevõte.

Neid kannab laiali hoopis OÜ D2D Kullerteenused, märgiti pressiteates.

Viimase paari nädala jooksul on Eesti Posti kliendid toonud kohalikesse postkontoritesse või andnud kirjakandja kätte arvukalt sotsiaalkindlustusametist saadud kirju, mis on leitud teiselt aadressilt kui ümbrikule märgitud või hoopis ukse ees pakina vedelemast.

Ajavahemikul 28. aprill kuni 14. mai on Eesti Postini jõudnud 1216 sellist kirja ning postiettevõte tagastab need saatjale ehk sotsiaalkindlustusametile. Eesti Posti hinnakirja kohaselt võib see kliendile maksma minna üle 9 krooni kirja kohta.

Sarnaseid probleeme on viimasel ajal olnud ka teiste suurt kliendibaasi omavate ettevõtete saadetistega, näiteks alates 8. maist on EMT arveid Eesti Posti laekunud juba sadakond.

Eesti Posti tootmisdirektori Maire Lodi sõnul on kehtiv postiseaduse regulatsioon võimaldanud sellise olukorra tekkimise. D2D kannab kullerteenuse nime all lihtkirju laiali, mis on üks universaalpostiteenuse osa, samas selleks vastavat tegevuslitsentsi omamata.

?Praeguses seisus on kahjuks Eesti Post see, kelle kaela nuheldakse antud valdkonna suurima ja tuntuma ettevõttena ka teiste patud ja tegematajätmised,? ütles Lodi.

AS Eesti Post on Balti riikide suurim postiettevõte, kelle eesmärgiks on tagada oma klientidele kvaliteetne postiteenus. Ühtlasi soovib ettevõte lisaks traditsiooniliste postiteenuste pakkumisele jõuliselt laiendada oma tegevust ka logistikaäris ning 2007. aastaks saada parimaks logistikamajaks Eestis.

Hetkel kuum