• OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,15%39 602,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,61
  • OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,15%39 602,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,61
  • 01.08.03, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ametiautod kütavad võimukõnelustel tüli

Koalitsioonikõnelustel hakkasid nädalavahetusel (15.-16.03.2003 - toim.) lendama pastakad ja hääled tõusid laeni, kui Res Publica teatas Reformierakonnale ja Rahvaliidule plaanist jätta uue valitsuse ministrid ametiautodest ilma.
Endise riigikontrolöri Juhan Partsi juhitud Res Publica kava ei jätaks jõustumise korral personaalsest ametimasinast ilma mitte ainult ministrid, vaid kõik riigiametnikud.
Nimeline riigisõiduk koos autojuhiga jääks alles ainult kahele inimesele - peaministrile ja presidendile -, ütles Res Publica meediajuht Allar Tankler.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Peaministri ja presidendi ametimasinate säilitamise peamiste kaalutlustena tulevad arvesse turvalisusega seotud asjaolud,? lisas ta BNSi teatel.
Res Publica leiab, et ministri ametipalk peaks tal võimaldama soovi korral isikliku auto osta ning igasse ministeeriumisse jääks vaid paar ametiautot operatiivsete sõitude tegemiseks.
Reformierakonna aseesimees Meelis Atonen on Res Publica ettepaneku suhtes kriitiline. ?See näitab, et mõni inimene pole riigi valitsemise reaalse tööga päris täpselt kursis,? sõnas ta.
Koalitsioonikõnelustel Rahvaliitu esindav endine rahandusminister Mart Opmann nimetas aga respublikaanide pakutud ametiautoreformi huvitavaks, mis väärib kaalumist. Samas on see Opmanni hinnagul diskrimineeriv ministrite vastu, kel pole juhiluba või kes tervislikel põhjustel autot juhtida ei saa.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 0 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele