Väikeettevõtted, kes ei saa endale lubada kalleid reklaamikampaaniaid, võiks klientide tähelepanu võitmiseks reklaamida ennast kaaskorraldajate vahendite abil.
Firmadel, kel on oma tegevusspetsiifikast lähtuvalt olemas keskkond või vahend, mille kaudu ollakse klientidega kontaktis, olgu see kas veebileht, kliendiajakiri, müügikoht vms, oleks mõttekas see esmajärjekorras kasutusele võtta. Rahakulu on väike, mõju aga ootuspärane ? raha kulub vaid reklaami valmistamisele ning lojaalsed kliendid saavad teavitatud.
Sõnumi puhul on just lihtsad, ent nutikad lahendused need, mis sihtgrupi huvi paeluvad ja oodatud edu toovad. E-kirja saatmisel on aga oluline pealkiri, sest mõttetu pealkirjaga e-kirjad lendavad ühe näpuliigutusega deleted items?i folderisse. Seetõttu on soovitatav mõni krutski või vallatus juba kirja või reklaamteksti pealkirja põimida, et see huvi ärataks ja süvenema kutsuks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kui korraldatava kampaania eesmärgiks pole ainult hoida pikaajalisi kliente, vaid ka suurendada läbimüüki uute klientide lisandumisega, tuleks kasutada kampaania raames loodud partnersuhteid. Tasuks reklaamida ennast kaaskorraldajate vahendite abil (nende kliendilehes, kliendibaasides, kontoris, teenindusruumides, veebilehel).
Oluline on aru saada, missugustes kanalites on teile huvipakkuv sihtgrupp kõige kindlamini kättesaadav. Pole mõtet tellida raadioreklaami mõne noortesaate algusesse, kui kampaania on suunatud seenioridele, isegi kui selle reklaami bartertehingu raames saate. Uisapäisa valitud kanalid ja masspostitus võib ka tulevase potentsiaalse kliendi või teie teenuste soovitaja teist hoopis eemale tõugata.
Lisaks on soovitatav mõelda alternatiivsetele meediakanalitele, mille vastu teie potentsiaalne klient võib huvi tunda ning mille suhtes vastuvõtlik olla. Väga võimalik, et mõne huvipakkuva meediakanaliga on varemgi koostööd tehtud ja kontaktid alles. Alati on paslik kaaluda reklaamivahetust (barter), mis on kulude kärpimise mõttes mõistlik ja vastastikku kasulik.
Unustada ei maksa ka seda, et lisaks kliendikirjadele, reklaambänneritele, otsepostitusele või mis tahes muule kampaaniast teavitamise viisile hakkab lisaväärtus tööle just isikliku kontakti kaudu. See on suurepäevane võimalus oma kliendi juurest läbi astuda, teda koostöö eest tänada, tema käekäigu kohta huvi tunda ja sooja käepigistusega edaspidiseks edu soovida.
Autor: Tiina Saar