15. oktoober 2003 kell 13:14

Kuulus tulirelvatootja sukeldub kataloogiärisse

Tulirelvatootja Smith Wesson tõi eile turule kataloogi, kust võib tellida nii kauboisaapajalaga lampe kui ka täisneeditud velvetpintsakuid.

151 aastat tegutsenud käsitulirelvade tootja, mida tunnesb 87% ameeriklastest, tahab oma ?Crossings by Smith Wesson? kataloogiga ligi meelitada uusi kliente, kirjutab uudisteagentuur AP.

?Me püüame endale saada rohkem erinevad kliente ja me tahame on brändi niipalju kui suudame tugevdada,? ütles Smith Wesson Holding <GR#US.SWB>president Colton Melby. Umbes 70% klientidest, kellele <#kataloog=http://www.crossingsbysw.com/pages/home> on suunatud, pole praegused Smith and Wesson kliendid, lisas Melby.

Nii kataloog kui ka internetilehekülg on osa tulirelvatootja uuest Interactive Management LLC nimelisest divisjonist.

Kataloog on relvatootja esindaja Amy Armstrongi sõnul mõeldud 30-60-aastastele USA keskmisest suurema sissetulekuga naistele, kel on oma majapidamine.

Ettevõtte ei prognoosinud kataloogiäri müüginäitajaid, kuid uurimuse põhjal tellivad Direct Marketing Association Inc andmeil kataloogidest kaupa ligikaudu 148 miljonit ameeriklast.

Kataloogiäriga tahab kompanii kompenseerida oma kahanenud tulirelvade müüki.

Ettevõtte müük hakkas minema allamäge, kui osa kliente hülgas ettevõtte, mis vastavalt firma ja president Clintoni administratsiooni vahel sõlmitud kokkuleppele lubas panna kõikidele relvadele peale turvalukud ja võtta tarvitusele ka teise turvalisuse meetmeid.

Smith Wesson Holding aktsia sulgus eile New Yorgi börsil 1,90 dollaril ehk 0,5% kõrgemal kui päev varem.

Hetkel kuum