• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhkur auto lisavarustuses

Reklaamiagentuur Baltic FCB valis selle nädala parimaks leiuks ?koda Auto kohvitassi reklaami.
Esmalt lahvatas väike pahameeleleegike. No pagan, on ikka reklaami teinud ? ilus suur kohvitass, aga millise kohvisordiga tegu, märkimata jätnud. Usutavasti polnud ma ainus. Kuni lasin silmal sekund kauem pildil lesida ja pidin vabandusega tunnistama, et mind on ninapidi veetud, sest asi pole kohvisordis ega margis, vaid sõna otseses mõttes kohvi pinnal ning suhkruna ka selle sees.
Iseenesest pole viisis, kuidas tavatus keskkonnas mingit kaubamärki näidates vaataja mõtted selleni juhatatakse, midagi vapustavat. Huvitav on hoopis, kuidas sama trikk igal uuel korral töötab ja endale tähelepanu suudab tõmmata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Käesoleva reklaami puhul veetleb eriti aga 100protsendiline konteksti ja reklaami mõtte harmoonia. Loodud on suurepärane olustik: hetk iseendaga olemiseks, väikene turgutav kohvi? ja suhkur selle sees.
Viis, kui väheste ja lihtsate detailidega imagoreklaamile eripakkumise idu sisse on poogitud, tekitab professionaalset kadedust. Jumal teab, millist soodustust või üllatust ?koda müüjad suhkrutükina käsitlevad ja praegusel hetkel ei oma see ka tähtsust. Tähtsam sellest on aga loodud eelhäälestus ja mõnus enesetunne, mis vähemasti minu isiklikus automarkide edetabelis ?koda mitu kohta kõrgemale upitas. Tasuks vist jah ise salongi kohale seda suhkrutükki otsima minna.
Autor: Valdo Jahilo

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele