• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 11.11.03, 00:00

Suhkur auto lisavarustuses

Reklaamiagentuur Baltic FCB valis selle nädala parimaks leiuks ?koda Auto kohvitassi reklaami.
Esmalt lahvatas väike pahameeleleegike. No pagan, on ikka reklaami teinud ? ilus suur kohvitass, aga millise kohvisordiga tegu, märkimata jätnud. Usutavasti polnud ma ainus. Kuni lasin silmal sekund kauem pildil lesida ja pidin vabandusega tunnistama, et mind on ninapidi veetud, sest asi pole kohvisordis ega margis, vaid sõna otseses mõttes kohvi pinnal ning suhkruna ka selle sees.
Iseenesest pole viisis, kuidas tavatus keskkonnas mingit kaubamärki näidates vaataja mõtted selleni juhatatakse, midagi vapustavat. Huvitav on hoopis, kuidas sama trikk igal uuel korral töötab ja endale tähelepanu suudab tõmmata.
Käesoleva reklaami puhul veetleb eriti aga 100protsendiline konteksti ja reklaami mõtte harmoonia. Loodud on suurepärane olustik: hetk iseendaga olemiseks, väikene turgutav kohvi? ja suhkur selle sees.
Viis, kui väheste ja lihtsate detailidega imagoreklaamile eripakkumise idu sisse on poogitud, tekitab professionaalset kadedust. Jumal teab, millist soodustust või üllatust ?koda müüjad suhkrutükina käsitlevad ja praegusel hetkel ei oma see ka tähtsust. Tähtsam sellest on aga loodud eelhäälestus ja mõnus enesetunne, mis vähemasti minu isiklikus automarkide edetabelis ?koda mitu kohta kõrgemale upitas. Tasuks vist jah ise salongi kohale seda suhkrutükki otsima minna.
Autor: Valdo Jahilo

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele