• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 11.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhkur auto lisavarustuses

Reklaamiagentuur Baltic FCB valis selle nädala parimaks leiuks ?koda Auto kohvitassi reklaami.
Esmalt lahvatas väike pahameeleleegike. No pagan, on ikka reklaami teinud ? ilus suur kohvitass, aga millise kohvisordiga tegu, märkimata jätnud. Usutavasti polnud ma ainus. Kuni lasin silmal sekund kauem pildil lesida ja pidin vabandusega tunnistama, et mind on ninapidi veetud, sest asi pole kohvisordis ega margis, vaid sõna otseses mõttes kohvi pinnal ning suhkruna ka selle sees.
Iseenesest pole viisis, kuidas tavatus keskkonnas mingit kaubamärki näidates vaataja mõtted selleni juhatatakse, midagi vapustavat. Huvitav on hoopis, kuidas sama trikk igal uuel korral töötab ja endale tähelepanu suudab tõmmata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Käesoleva reklaami puhul veetleb eriti aga 100protsendiline konteksti ja reklaami mõtte harmoonia. Loodud on suurepärane olustik: hetk iseendaga olemiseks, väikene turgutav kohvi? ja suhkur selle sees.
Viis, kui väheste ja lihtsate detailidega imagoreklaamile eripakkumise idu sisse on poogitud, tekitab professionaalset kadedust. Jumal teab, millist soodustust või üllatust ?koda müüjad suhkrutükina käsitlevad ja praegusel hetkel ei oma see ka tähtsust. Tähtsam sellest on aga loodud eelhäälestus ja mõnus enesetunne, mis vähemasti minu isiklikus automarkide edetabelis ?koda mitu kohta kõrgemale upitas. Tasuks vist jah ise salongi kohale seda suhkrutükki otsima minna.
Autor: Valdo Jahilo

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele