• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,08%6 202,98
  • DOW 30−0,28%44 371,53
  • Nasdaq 0,47%20 297,29
  • FTSE 100−0,32%8 757,29
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,08%6 202,98
  • DOW 30−0,28%44 371,53
  • Nasdaq 0,47%20 297,29
  • FTSE 100−0,32%8 757,29
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 05.01.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lehtedel hea reklaamiaasta

Meediaanalüütik Toomas Leito andmetel kasvas viie suurema lehe reklaami kogukäive eelmisel aastal 7 protsendi ehk ligi 17 miljoni krooni võrra. Turuliider oli Postimees 65,7 miljoni krooniga, teenides 6 miljonit krooni enam kui aasta varem.
Postimehele järgnesid Äripäev 53,1 miljoni ja Eesti Ekspress 52,3 miljoni krooniga. Äripäeva reklaamikäive kasvas eelmisel aastal 4% ja Eesti Ekspressil rohkem kui kümnendiku võrra.
Reklaamikäibelt järgnes Eesti Päevaleht 38,7 miljoni krooniga, kuid samas oli Eesti Päevaleht ainuke, kellel reklaamikäive varasema aastaga võrreldes vähenes (-1%). SL Õhtuleht teenis reklaamist 33,9 miljonit krooni, olles aga samas teinud aastaga suurima kasvu (+12%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Kindlasti oli tegemist kõigi aegade parima reklaamiaastaga,? märkis Toomas Leito kommentaaris. Tema sõnul olid reklaamiaasta märksõnadeks: jaemüügikettide suuremahuline reklaamiost trükimeediast, autofirmade jõulised reklaamikampaaniad, kinnisvara reklaamituru kasv, arvukate reklaamirohkete lisade tootmine lehtede poolt, allahindlussõda, kvaliteetpindade pakkumine; reklaamikanalite teravnev konkurents, milles lehed parandasid oma positsioone.
Selleks aastaks prognoosib Leito lehtede reklaamikäibe kasvuks 5?7 protsenti.
Autor: ÄP Online

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele