Norma emafirma Autoliv on mõjuka majandusajakirja BusinessWeek arvates peidus t?empion.
Analüütikud ootavad homme tulemused avaldavale Autolivile 5,2 miljardi USA dollari suurust käivet. 2002. aastal oli Autolivi käive 4,4 miljardit USA dollarit. Autoliv on maailmas suurim firma, mis toodab autotööstustele turvavöösid ja turvapatju.
Ajakirja andmetel peitub Rootsi kontserni edu võti tihedas koostöös autotootjatega ja suurtes kulutustes teadus- ja arendustööle. Kontsern kulutab teadus- ja arendustööks 6% aastakäibest. Autolivi edu sai alguse tihedast koostööst Rootsi autotootja Volvoga, kelle turustrateegia on aastaid olnud turvalisus. Kiiresti sai Autoliv ka teiste autotootjate tarnijaks ja nüüdseks on tal tehased 32 riigis. Autolivi juhatuse esimehe Lars Westerbergi sõnul loodab firma Lõuna-Koreas teha 2005. aastal 250 miljoni dollari suuruse käibe, hetkel on sealne müük 50 miljonit dollarit. Jaapanis on ettevõttel ligi 25% turuosa.
Ajakirja andmetel tahab kontsern tööstuse üle viia madalama kulutasemega riikidesse, näiteks Poolasse ja Tuneesiasse.
Artikkel jätkub pärast reklaami