Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamikonkursile Kuldmuna 2003 laekus rekordarv töid
Reklaamikonkursi Kuldmuna 2003 ?ürii esimehe Joel Volkovi sõnul laekus tänavu rekordarv töid just seetõttu, et kategooriaid rohkem kui varasematel aastatel.
Lisaks traditsioonilistele reklaamikategooriatele on ka disainikategooriad, mis muudavad Kuldmuna universaalsemaks ja võimaldavad saada ülevaate ka kujundusdisainerite oskustest laiemas plaanis. Tase on iga aasta aina kõrgem ja nii on ka tänavu, nentis Volkov.
Kõige enam laekus töid traditsioonilistes kategooriates: 76 trükireklaami, 66 telereklaami, 54 väli- ja 52 raadioreklaami. Kõige vähem on töid bännerreklaami kategoorias.
Iga-aastase reklaamikonkursi eesmärk on välja selgitada aasta parimad Eesti reklaamid ja nende autoreid premeerida. Kuldmuna 2003 võitjad kuulutatakse välja 3. mail Saku Suurhallis.