Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallink korraldab selle kevade suurima reklaamikampaania

    Tallinki pikaaegse partneri BMR Ärireklaami tegevjuhi Tiia Raidma sõnul oli näiteks Rootsis tegu selle kevade suurima reklaamikampaaniaga, mida aitas korraldada kohalik agentuur Konkret. Kokku kulus seal uue laeva reklaamiks ja turunduseks 50 miljonit Eesti krooni. Umbes sama suure summa eest tutvustas laevafirma ennast ka Soomes.
    Laevafirma finantsdirektori Andres Hundi sõnul on vähemalt 125 miljonit krooni maksva reklaamikampaania näol tegu teadliku rahapaigutusega kindlate eesmärkide saavutamiseks. ?Ma ei nimetakski seda kampaaniaks, sest reklaamime ennast ning tutvustame nii Eestit kui Tallinna järjepidevalt juba aastaid,? lausus Hunt.
    Tänavu lisandus Soomele ja Rootsile kolmanda sihtpunktina Peterburi, kus on plaanis reklaamile esialgu kulutada üle 15 miljoni krooni. Sügisel tehakse uue turu hõivamise ja liini käivitamise kohta kokkuvõtte ning vajadusel investeeritakse lisaraha, rääkis finantsjuht. Soome näol on tegu küll vana turuga, aga seoses Eesti Euroopa Liitu minekuga muutub seal ka Eesti laevafirma ärikontseptsioon, lisas ta.
    Tallinki turundusjuhi Tiina Manderi sõnul kulus kahe aasta eest Soome liinile tulnud uue laeva Romantika ja aprillis Rootsi vahet sõitma hakkava Victoria tutvustamise peale ühepalju raha. Samas on Rootsi palju suurem ja Tallinki nimi seal vähem tuntud kui Soomes, mistõttu on seal ka turunduskulud viiendiku võrra suuremad.
    Eestis on Tallinki selle aasta reklaamikulud 10 miljonit krooni, mis on 4 miljoni krooni võrra enam kui eelmisel aastal. Ainuüksi suurejooneline vastuvõtt 2500 eestlasele Victoria pardal ja lahtiste uste päev Stockholmis, kus uut laeva külastas 15 000 inimest, kellele pakuti kohvi ja küpsiseid, läks maksma üle 2 miljoni krooni.
    Victoria tõmbenumbriteks on moodne konverentsikeskus 11 ruumiga, nüüdisaegne sisekujundus ja avar lastetuba.
    Koostöös Rootsi turismiarenduskeskusega on kavas hakata eestlastele pakkuma pere- ja kultuuripakette Rootsis.
    Aprilli esimesel päeval suundub Fantaasia oma esimesele merereisile Tallinnast Peterburi ja sealt edasi Helsingisse. 48 tundi kestvale reisile on kaasa kutsutud ka sadakond Eesti prominenti.
    Tallink oli eelmisel aastal Emori andmetel Eestis 30 suurema reklaamija hulgas, Rakvere Lihakombinaadi ja Silja Line?iga ühe pulga peal.
    Olav Osolin reklaamiagentuurist Kolm Karu ütles, et talle pole Tallinki uue laeva või liini tutvustused tänavapildis silma hakanud. Erilise nutikusega pole laevafirma reklaamid tema hinnangul ka varem silma paistnud.
    Estonian Airi turundusjuht Leela Lilleorg ütles, et lennufirma turunduskulud on tänavu 20 miljonit krooni, millest orienteeruvalt 15 miljonit krooni kulub välisturgudel.
    Uue lennuliini avamiskampaania suurusjärk sõltub pakutavate kohtade arvust liinil ning eeldatavast tulust, kuid algab mõnesajast tuhandest kroonist ja jääb keskmiselt poole miljoni Eesti krooni kanti.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
USA aktsiaturul näitavad ralli märke uued sektorid
Neljapäeval USA aktsiad tõusid, kuna prognoositust suurem arv töötu abirahade taotlusi näitas, et tööjõuturg jätkab jahtumist, vahendas Yahoo Finance.
Neljapäeval USA aktsiad tõusid, kuna prognoositust suurem arv töötu abirahade taotlusi näitas, et tööjõuturg jätkab jahtumist, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Õigel ajal loobumist takistab edasipürgimise kultuur
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eesti elanik pääses Iraani hõivatud laevalt
Täna pääses vabadusse aprilli keskel Hormuzi väinas hõivatud laeva MSC Aries pardal viibinud Eesti elanik. Ta on teel Eestisse ja tema perekonda on heast uudisest teavitatud.
Täna pääses vabadusse aprilli keskel Hormuzi väinas hõivatud laeva MSC Aries pardal viibinud Eesti elanik. Ta on teel Eestisse ja tema perekonda on heast uudisest teavitatud.
Paavo Nõgene aktsionäride koosolekult: lisaemissiooni hetkel ei plaani
Kuigi Tallinki aktsionäride üldkoosolekul esitas ettevõtte juht Paavo Nõgene aktsionäridele ettepaneku, et nõukogu võiks järgneval kolmel aastal suurendada aktsiakapitali, ei ole Nõgene kinnitusel täiendav aktsiaemissioon hetkel plaanis.
Kuigi Tallinki aktsionäride üldkoosolekul esitas ettevõtte juht Paavo Nõgene aktsionäridele ettepaneku, et nõukogu võiks järgneval kolmel aastal suurendada aktsiakapitali, ei ole Nõgene kinnitusel täiendav aktsiaemissioon hetkel plaanis.