Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Puhkepäeva turismiuudised

    Pühapäeval, 25. aprillil viib loodusajakirjade kirjastuse buss ekskursioonidesarjas ?Eesti 100 loodusimet? Lääne- ja Põhja-Eesti ristumiskohta Põõsaspea neemele, kus saab vaadelda rändlindude suurimal ristmikul toimuvat igakevadist liiklust.
    Ornitoloog Tiit Randla juhtimisel sõidetakse Põõsaspea neemele, mis on lindude rände vaatlemise paigana üks paremaid Läänemere ääres. Seal kulgeb ränne Valgemere-Läänemere trassil, poolsaart läbivad miljonid linnud: aulid, sõtkad, kaurid, merivardid, vaerad, lagled. Põõsaspeal näeb tihti ka haruldasi kaljukajakaid, jääkaure, änne.
    Buss väljub kl 9, tagasi Tallinna jõutakse kl 19 paiku. Võileivad ja jook tuleb ise kaasa võtta, osavõtumaks ajakirjade Kodu & Aed, Horisont, Eesti Loodus, Loodus ja Eesti Mets tellijatele on 250 krooni, teistele 350 krooni.
    Tallinna ja Helsingi vahel kopterilende korraldav Copterline Estonia OÜ avas müügiesinduse Sokos Hotel Viru fuajees.
    Müügipunkt on avatud kl 10?20, muul ajal saab aga pileteid osta iseteenindusega: müügipunkti arvutist võib Copterline?i koduleheküljel ise kohti broneerida.
    Seni müüdi kopterilendude pileteid vaid edasimüüjate kaudu ning veebist broneerijatele.
    Copterline?iga lendas eelmisel aastal 70 000 reisijat.
    Soome laevafirmad raporteerivad järsult suurenevast reisijahuvist alates maist, mil Eesti Euroopa Liiduga liitub. Tallink on vaoshoitum.
    Nordic Jet Line?i juhatuse esimees Mikael Granrot lausus Helsingin Sanomatele, et broneeringute arv reisidele mais on kõigi aegade suurim. Täna katamaraaniga liiklust alustanud Nordic Jet Line?i piletibroneeringute arv selleks kevadeks on 50% suurem kui mullu samal ajal. Ettevõte valmistub suurenevat nõudlust rahuldama pühapäevaõhtuste liinide lisamisega Tallinna ja Helsingi vahel.
    Eckerö Line?i juhatuse esimehe Håkan Nordströmi sõnul on broneeringud maiks suurenenud 20%. ?Surve on üsna suur. Teine küsimus, kaua see kestab,? märkis ta.
    Ka autokauba operaator Seawind Line teatas suuremate sõidukite broneeringute kasvust, mis on ilmselt mõeldud odava õlle, viina ja veini vedamiseks.
    Tallink Finlandi juht Keijo Mehtonen seevastu lausus, et Eesti ELiga liitumise mõju alkoholiturismile on ülehinnatud. Tallinkil on broneeringud aprilliks tavapärasel tasemel, kerget tõusu on näha mai alguseks.
    Alates 16. maist on Estonian Airil senise kuue asemel üheksa lendu nädalas Tallinnast Londoni Gatwicki lennujaama.
    Lennud liinil Tallinn?London toimuvad igal nädalapäeval, sealjuures neljapäeval ja pühapäeval on kaks lendu päevas. Lennupiletid lisalendudele on juba müügis. Lennupileti hinnad Tallinn?Londoni liinil algavad 1350 kroonist. Londoni liin avati aastal 1995. aasta sügisel, kui Estonian Airi lennukiparki oli saabunud esimene Boeing 737-500 tüüpi lennuk ning see on olnud Estonian Airi üks edukamaid lennuliine.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Vallandatud Tallinna Hambakliiniku juht: tahtsin ise ammu lahkuda
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.