• OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 20.07.04, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Rahapuudus raudtee suurim probleem

Eesti raudtee suurim häda on rahapuudus, ütleb raudteeinspektsiooni peadirektor Jüri-Karl Seim intervjuus Eesti Päevalehele.
See on selgunud pikka aega Rootsi raudteesüsteemis töötanud mehele siin töötatud kahe kuu jooksul.
Seim räägib, et ta oli Eesti raudtee infrastruktuuri suhtes veidi pessimistlikum, kui tegelikult põhjust on. Samas on muidugi valdkondi, kus asi on hullem, kui ta kartis. Kas või needsamad ülesõidukohad.
Küllalt on ka selliseid kohti, kus raudteed saaks parandada ja ajakohastada. Küsimus taandub ikkagi rahale ja tahtele, räägib Seim.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seim ütleb, et võtab kaua aega, enne kui Eesti raudtee muutuks selleks, mida Rootsi raudtee praegu on. Kuid juba suhteliselt lihtsate meetmetega saab jõuda selleni, et näiteks reisijatevedu Tallinna ja Tartu vahel on ajaliselt konkurentsivõimeline. Küsimus on esmajoones investeerimistahtes.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele