• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,06%6 201,48
  • DOW 300,96%44 520,27
  • Nasdaq −0,63%20 240,39
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,47
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,06%6 201,48
  • DOW 300,96%44 520,27
  • Nasdaq −0,63%20 240,39
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,47
  • 24.08.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügimehe võib rentida

Müügi väljast tellimine võib tähendada müügipersonali sisseostmist mingilt teiselt ettevõttelt või ka spetsiaalsete müügiteenuste või kampaaniate sisseostmist.
Levinuimaks müügiteenuse sisseostmise vormiks on telefonimüük ehk telemarketing. Kuid peale selle saab rentida ka müügipersonali või isikliku aktiivse müügiteenuse.
Müüki võib sisse osta tervenisti: ettevõte annab kogu müügiga seonduva tegevuse oma partnerfirmale korraldada, olles ise vaid nii-öelda tellija positsioonis. Sellisel juhul saab ettevõte esitada nägemuse lõpptulemusest ja eesmärkidest ning müügiettevõte realiseerib need.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eestis on levinum siiski müügiteenuse osaline sisseostmine. Siin võib näiteks müügistrateegia koostada ettevõtte enda müügi- või turundusosakond ja sisse ostetakse vaid konkreetne teostus või siis osaline müügiprotsess.
Müügiteenuse sisseostmine võimaldab ettevõttel kontsentreeruda oma põhitegevusele ning jagada suurel määral ka riske ? müügiettevõtete hinnapoliitika põhineb suuresti tulemustasul. Müügifirmad on kontsentreerunud müügitegevusele ja seega hoolitsevad ka selle eest, et nende personal oleks professionaalne ja koolitatud.
Seega kaob ettevõttel vajadus endale näiteks mõneks kampaaniaks või hooajaks töötajate leidmine, koolitamine, motiveerimine, töötajatega seotud bürokraatia ? kõige sellega tegeleb müügiteenuseid osutav firma.
Peale selle võtab müügiteenust pakkuv ettevõte endale tulemustasuga riski ja seega kohustuse teha oma tööd hästi.
Autor: Kaia-Kaire Hunt

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele