SLK tahab rohkem dotatsiooni või senisest oluliselt kõrgemat piletihinda.
Saaremaa Laevakompanii (SLK) on kindlalt veendunud, et kui riik tahab sarnaste laevadega samas mahus parvlaevaliiklust Lääne-Eesti saartel ka edaspidi korraldada, peab selleks leidma rohkem raha kui varasematel aastatel, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Riik kas tasub 1. oktoobrist suurema summa või tellib vähem reise,? ütles SLK nõukogu liige Aivar Jõgi. Tema sõnul on viimasel ajal oluliselt kasvanud kütuse ja metalli hind, suurenenud on ka palgakulu. Varasematel aastatel on firma kulutused 5-7 protsendi võrra kasvanud.
Sel aastal on ainuüksi kütuse hind Jõgi sõnul viiendiku võrra tõusnud. Kütus ja õli moodustab neljandiku SLK kogukulutustest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Majandusministeeriumi esindajad, rahandusminister Taavi Veskimägi ja ka teised ministrid on olnud jäigal seisukohal, et riigi dotatsioon saarte liinidele ei tohi mingil juhul kasvada, samas peab vedu jätkuma vähemalt samas kvaliteedis.
Jõgi sõnul ei saa dotatsiooni külmutamist kuidagi põhjendada sellega, et reisijate arv Saaremaa ja Hiiumaa liinidel pidevalt kasvab.
Dotatsiooni võib samaks jätta, kui tõsta pileti hinda. Tallinna Sadama ja SLK ringkondades on räägitud ideest tõsta mandrieestlastele ning turistidele müüdavate piletite hindu.