• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,49%39 790,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,78
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,49%39 790,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,78
  • 13.09.04, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Saaremaa Laevakompanii palub riigil valida kahest halvast parema

SLK tahab rohkem dotatsiooni või senisest oluliselt kõrgemat piletihinda.
Saaremaa Laevakompanii (SLK) on kindlalt veendunud, et kui riik tahab sarnaste laevadega samas mahus parvlaevaliiklust Lääne-Eesti saartel ka edaspidi korraldada, peab selleks leidma rohkem raha kui varasematel aastatel, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Riik kas tasub 1. oktoobrist suurema summa või tellib vähem reise,? ütles SLK nõukogu liige Aivar Jõgi. Tema sõnul on viimasel ajal oluliselt kasvanud kütuse ja metalli hind, suurenenud on ka palgakulu. Varasematel aastatel on firma kulutused 5-7 protsendi võrra kasvanud.
Sel aastal on ainuüksi kütuse hind Jõgi sõnul viiendiku võrra tõusnud. Kütus ja õli moodustab neljandiku SLK kogukulutustest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Majandusministeeriumi esindajad, rahandusminister Taavi Veskimägi ja ka teised ministrid on olnud jäigal seisukohal, et riigi dotatsioon saarte liinidele ei tohi mingil juhul kasvada, samas peab vedu jätkuma vähemalt samas kvaliteedis.
Jõgi sõnul ei saa dotatsiooni külmutamist kuidagi põhjendada sellega, et reisijate arv Saaremaa ja Hiiumaa liinidel pidevalt kasvab.
Dotatsiooni võib samaks jätta, kui tõsta pileti hinda. Tallinna Sadama ja SLK ringkondades on räägitud ideest tõsta mandrieestlastele ning turistidele müüdavate piletite hindu.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele