19 ettevõtet saatis väljapanekuks oma toodangut, eksponaate on alates Ivo Nikkolo kostüümist kuni küüslaugu-ürdimarinaadini. Eksponaadid on mahutatud kahte ruumi, mis on avatud järgnevad paar nädalat.
Kaubandus-Tööstuskoda plaanib seejärel hakata lisa koguma ja kutsub üles Eesti ettevõtjaid saatma neile oma kodumaise päritoluga toodete eksponaate või fotosid. ?Sellest peab saama püsiekspositsioon, tahame täita kogu maja heade Eesti asjadega,? on Kaubandus-Tööstuskoja direktor Siim Raie optimistlik. Tema sõnul on ka selleks piisavalt ruumi, et täita maja kodumaise toodanguga. Püsiekspositsioon tahetakse avada tuleva aasta mais, Kaubandus-Tööstuskoja 80. juubeliks.
Märk ?Head Eesti asjad? aitab Raie sõnul kaupmeestel müüa oma toodet just Eesti turul. ?Täna pole tegu enam kvaliteediküsimusega, vaid vajadusega turul eristuda, ja tarbijad peavad lugu kodumaisest päritolust.?
Artikkel jätkub pärast reklaami