Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lisavarustus käerandmel

    Eestist läbi sõitnud kahel Maybachi omanikul tasub silmad lahti hoida ka käekellamaailmas. Luksusliku Maybachi kõrvale võib saada veelgi luksuslikuma Maybach Tourbilloni käekella, mille 1,75 miljoni kroonine hind võimaldaks sama raha eest soetada S-klassi Mercedese.
    Aga kui S-klassi Mercedes on massiauto, siis Tourbillon mitte. Neid käekelli valmib vaid 12, sümboliseerimaks iga Maybachi silindrit. 68 detailist koosnev käekell näitab alati õiget aega, tema kreemikal taustal liikuvate seiereite juures võib näha ka avatud kellamehhanismi, millel liigub sekundiosuti.
    Kui tavaline Wilhelm Rieberi käsitsi valmistatud Maybach Tourbillon tundub igav, saab seda ka täiendada kas briljantidega, roosakullast kattega või siis põneva rihmaga, mis võib olla näiteks krokodillinahast või siis hoopis plaatinaga kaetud. Ja oma monogrammi ei tasu unustada.
    Kui Maybachi käekell on valitutele, siis vähem eksklusiivsem ei ole ka Ferrari Enzo jaoks valmistatu. Juba selle omandamise tingimused on keerukad.
    Esiteks peab Ferrari Enzo ostja omama Ferrari F40 või F50 või lausa mitut. Ja käekella jaoks peab omama loomulikult Enzot. Seetõttu oodatakse, et neid kelli valmib vast umbes 40 ? kollektsionääride rõõmuks. Girard-Perregaux? valmistatud käekell ei kanna aga üksnes Enzo nime, vaid kannab ka Ferrari asutaja allkirja.
    Süsinikust sihverplaat on aga sarnane autos endas nähtavaga, 72 detailist koosnev kell näitab nii kuid, kuupäevi kui ka kuufaase, nädalapäevadest rääkimata. Ja töötab käe liikumise energia abil.
    Kes raha koguma tahab hakata, siis Ferrari Enzo kõik 349 autot on müüdud. Käekella eest tuleb välja käia veidi rohkem kui 2,5 miljonit krooni ? veerand auto hinnast.
    Bentley GT jääb Ferrari Enzole vist tublisti alla. Käekellade hinna järgi võiks nii arvata. Metallrihmaga Breitlingi 44,8 millimeetrise läbimõõduga ajanäitaja kannab lennukat B-d mõlema partneri esitähtedest. Käekella omanik võib aga Bentley GTga 318 kilomeetrit tunnis kihutades lasta istmetel endale samal ajal massaa?i teha.
    Breitling märgib selle käekella puhul, et ka vaid krobelisest äärisest taipad ära, mis sõidukit see käekell esindab ? sarnane näeb välja ka GT õhuvõtuava. Hind aga on eelnevatega võrreldes lausa madal ? 85 000 krooni.
    Sellest kaks korda väärtuslikumaks peab aga SLR McLareni auks tehtud käekella Mercedes. Enam kui kuus miljonit krooni maksva auto lisavarustusnimekirjas on käekell siiski üks kallimaid lisasid. TAG Heueri ja ?veitsi kellameistri Jean-Francois Ruchonnet koostöös valmiva kella puhul võib autoga tõmmata lihtsaid paralleele. Must taust käekellal meenutab auto armatuuril kasutatud toone. Nupud meenutavad aga SLRi automaatkäigukasti. Kahe margi koostöö algus ulatub juba 1955. aastasse.
    Ligi kuus korda enam tuleb tasuda aga Porsche Carrera GT juurde kuuluva ajanäitaja eest. Selle kella arendustöö pidi valmistaja kinnitusel olema isegi keerukam kui autol ? detaile on ligi 400, aga äärmiselt kokkusurutud ruumalas. Esmakordselt on aga sellise hinnaklassi käekellal osaliselt digitaalsed numbrid. Porsche ei unusta ka mainimast, et kella rihmal on sama profiil kui Carrera GT rehvidel ning nupud kellal meenutavad auto pedaale.
    Ja midagi tagasihoidlikku ka lõpuks. Audi A6 valikust leiab samuti kella, mis üllatab oma trapetsikujuga ? nagu on auto ninaosa. Sinn Spezialuhreni valmistatud käekell on kraapimiskindel . Samuti kasutatakse kellas eriõli, mistõttu kell võib töötada vahemikus -40 kuni +80 kraadi. Audi A6 käekell maksab kellakataloogide järgi 3650 eurot ehk veidi alla 60 000 krooni.
    Seega pole midagi lihtsamat kui autoga sõites aega võita. Ja oma käekella vaadata
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Lühikeseks müüjatel oli rekordiline nädal
Lühikeseks müüjad teenisid suurt tehnoloogiaettevõtete aktsiate müügist rekordilise nädalase kasumi.
Lühikeseks müüjad teenisid suurt tehnoloogiaettevõtete aktsiate müügist rekordilise nädalase kasumi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Gaasitoru värvi alt kraabiti välja keelatud Vene osad. Leedu tülis vaadatakse ka Infortari firma poole
Leedus lahvatas suur skandaal, kui selgus, et Leedu-Poola gaasitoru pandi keelust hoolimata kokku Venemaalt pärit osadest. Ühe versiooni järgi jõudsid keelatud osad lõunanaabrite juurde Eesti ettevõtte kaudu.
Leedus lahvatas suur skandaal, kui selgus, et Leedu-Poola gaasitoru pandi keelust hoolimata kokku Venemaalt pärit osadest. Ühe versiooni järgi jõudsid keelatud osad lõunanaabrite juurde Eesti ettevõtte kaudu.