• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • 04.10.04, 09:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Kaupmehed hoiavad kohvi hinna jõuga madalal

Odav kohv on kliendi kaupmehe juurde meelitamise tavaline nipp.
?Kohv on hästi võrreldav kaup ja inimesed teevad kindlasti oma ostueelistused sellest lähtuvalt, kus poes on kohv odavam. Muidugi, palju mõjutab ka poe sortiment ja muud tingimused, aga üks kindel argument on kohvi hind kindlasti,? ütles Paide Maksimarketi juhataja Tiiu Lunts Eesti Päevalehele.
ASi Paulig Baltic turundusdirektori Rainer Tammeti sõnul on kohvi hinna madalal hoidmine vana nipp. Seda ka maailmas kohvi tarbimise osas ühe inimese kohta esikohal olevas Soomes. ?Kohvil on väga oluline osa soomlase toidukorvist ja seetõttu on juba aastaid olnud trend selline, et kaupmehed müüvad kohvi kas omahinnaga või siis isegi alla selle, et kliente oma kauplustesse meelitada,? ütles ta. Siiski ei soovinud ta kommenteerida, kas sedasama teevad ka Eesti kaupmehed.
Tammeti sõnul on Eestis kohvikaupmeeste vaheline konkurents tihenenud ning sagedaste müügikampaaniate tõttu on kasum müüdud paki pealt kahanenud. Seetõttu ei pruugi kohvi hinna tõus maailmaturul otseselt tarbijale tunda anda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sissetoojate hinnangul võib kohvi hinna muutus maailmaturul mõjutada kohvipaki hinda Eesti poodides ja turgudel alles kolme-nelja kuu pärast.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele