Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Coca-Cola andis kasumihoiatuse
Coca-Cola nõukogu esimees ja peadirektor Neville Isdell ütles neljapäeval investoritele kõneldes, et firmal on raskusi ning ta kavatseb strateegiat muuta.
Isdelli sõnul ei lähe müük hästi sellistel tähtsatel turgudel nagu USA ja Saksamaa, kus tarbijad on hakanud teadlikult jälgima jookide kalorisisaldust ning seetõttu eelistavad karboniseeritud magusatele karastusjookidele pudelivett ja mahlu.
Isdell siiski ei jaga seisukohta, et karboniseeritud jookide langustrend jätkub, vaid on veendunud, et Coca-Cola suudab oma põhi- ja dieettoodetega taas ?suureks saada?, kui firma struktuuriprobleemid on lahendatud.
Coca-Cola konkurent Pepsi-Cola on Coca-Colast edukamalt juurutanud tootmisse karboniseerimata karastusjooke, nagu Aquafina vesi, Tropicana mahlad ja Gatorade spordijoogid.
USA kaubamärkide ekspert, reklaamifirma Saatchi & Saatchi tegevdirektor Kevin Roberts ennustas Financial Timesis, et USA poliitika ebapopulaarsuse tõttu kasvab Coca-Colale jt USA brändidele vastuseis Euroopas ja Aasias.