• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 24.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Logistikafirma ootab kliendilt teadlikkust

Kliendi esimene samm selle poole, et transpordifirma valik õnnestuks, peaks olema eneseanalüüs ning oma soovide selgitamine. Kaalutavad argumendid võib laias laastus jagada kvantitatiivseteks ja kvalitatiivseteks ning neist tähtsamad on allpool ära mainitud.
Veomajanduses pole lõplikke ja ainuõigeid lahendusi, pidevalt arenevad nii teenuse osutajad kui ka tarbijad. Kuid eespool mainitud tähised peaksid siiski aitama klientidel mõelda, millised on nende vajadused-ootused ning millised tarnijad neid kõige paremini võiksid rahuldada. Selge on see, et mida rohkem ja erinevamaid tingimusi on kliendil veokorraldusele, seda enam tuleb olla valmis ka selle eest maksma. Siiski, mida sarnasemad on vedaja ja kliendi huvid, seda rohkem on neil võimalik tulla teineteisele vastu nii teenuse kvaliteedi kui ka hinna osas.
Kogemused on näidanud, et parimaid tingimusi ei saavuta veofirmade juures need kliendid, kes otsivad kogu aeg turult parimat pakkumist ning vahetavad nii pidevalt tarnijat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuna transpordi õnnestumine sõltub väga paljudest pisiasjadest, vajab veofirma uue kliendi puhul teatud sisseelamisaega, et tulla viimasele maksimaalselt vastu.
Samuti viib vastastikune usalduslik suhe miinimumini tõenäosuse, et kliendi kaubaga tuleb transpordi käigus ette suuri probleeme, nagu kauba kadumine, või et aeg-ajalt juhtuvad segadused jääksid lahenduseta.
Faktor, mis määrab koostöö edukuse, on poolte usaldus teineteise vastu: nii võidavad pikas perspektiivis need teenuseostjad ja tarnijad, kes loovad vastastikuse strateegilise partnerlussuhte ning arenevad läbi aja koos. q
Autor: Jaanika Vakker

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele