• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 29.11.04, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa autotööstust hakkab 2005. a vaevama terasepuudus

Autotööstuse ekspertide prognoosi kohaselt võib juhtuda, et osa autokontserne peab tuleval aastal tegema terasepuuduse tõttu tootmisseisakuid.
Eelmisel nädalal teatas Nissan, et on sunnitud detsembris sulgema oma neli tehast viieks päevaks terasepuudusel. Seetõttu jääb tootmata 25 000 autot.
Volvo sõiduautotootmise juht Curt Germundsson ennustas, et terasepakkumise vähesuse tõttu kujunevad 2005. ja 2006. aasta Euroopa autotööstusele pingeliseks. Ta lisas, et tehase käib pingeline uurimistöö, kuidas terase asemel kasutada alternatiivmaterjale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele