Hurghadast naasnud reisiseltskond meenutab vastikusvärinaga hotelli, kus tubades siblisid sipelgad ja sisalikud ning tualetis ei saanud vett tõmmata.
Vähemalt neli pettunud turisti on saatnud reisifirmale Domina World Travel protesti ja nõuavad kokku 20 000 kroonini ulatuvat kahjutasu, kirjutab SL Õhtuleht.
Tallinlanna Heelika ostis Egiptuse kuurortlinna Hurghada reisi majutusega kolmetärnihotelli Sultana Beach. Tegelikult kupatati pooled seltskonnast ehk 30 inimest hotelli Sultana Resort. «Kuigi reklaamis oli kirjas, et hotell on tagasihoidlik, ei kujutanud ette, et see tähendab räpasust. See ei vastanud nendele tärnidele, mille eest olin reisi tellides maksnud,» ütleb Heelika.
Tartlanna Signe kinnitab, et juba hotelli vastuvõturuum oli kole ja must. Hotellitubades elutsesid sipelgad, ei töötanud kliimaseadmed, vannitoad olid vanad ja räpased. Seintes jooksid praod ja vähemalt ühes toas hallitas lagi. Padjapüüril olid jalajäljed. Hotelli siseõuel jooksid näljased ja pulstis koerad-kassid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Domina World Traveli müügi- ja turundusjuht Karin Piir ei näe Egiptuses juhtunud hotellisegaduses süüd reisifirmal. Tema väitel vedas neid alt hoopis Egiptuse partner, kes edastas Sultana Resorti hotelli kohta väärinfot.
Piiri sõnul oli tegu üksikjuhtumiga. «Praeguseks on antud hotell meie reisiprogrammist eemaldatud ning sinna ei majutata ka loteriimajutuse ostnud kliente. Uute pakutavate hotellide osas on klientide tagasiside olnud ainult positiivne,» märgib ta ja kinnitab, et õigustatud pretensioonide puhul kompenseerib Domina oma klientidele saamata jäänud kvaliteedi täies ulatuses.