Vaidlus suurima välireklaamifirma Unicom lepingute üle Tallinna linnaosades ägeneb.
Unicomi juht väidab, et Tallinna linnapea Tõnis Palts on käinud isiklikult mõjutamas Kesklinna vanemat Keit Pentust, et Res Publica valimisreklaame paigaldav firma säilitaks endale senised reklaamipostide kohad, kirjutab Eesti Päevaleht.
Vastuseks arvutas abilinnapea Kaupo Reede, et paari aastaga on linn Unicomi lepingute tõttu kaotanud 10 miljonit krooni.
Palts teatas eelmisel nädalal, et tahab lõpetada Unicomiga lepingud, mis andsid neile 10?15 aastaks eksklusiivsed õigused paigaldada linna bussiootepaviljone koos reklaamplakatitega. Põhjenduseks tõi Palts, et tema suure konkurendi Edgar Savisaare linnavalitsuse ajal sõlmiti 2002. aasta suvel enne eelmisi kohalikke valimisi Unicomiga lepingud ilma konkursita ning linnale kahjulikel tingimustel.
Kirg lõi uuesti lõkkele seetõttu, et 16. veebruaril hakkab kohus arutama Unicomi konkurentide kaebusi, et kuulutada lepingud seadusvastaseks. Põhiline vaidlus käib 150 bussiootepaviljoni ümber, mille Unicom lasi ehitada ning kus ta tohib vastutasuks näidata reklaame, linnale selle eest tasu maksmata.
Unicomi president Lorraine Stevenin ütles, et nad kavatsevad pöörduda Prantsusmaa saadiku poole, sest Tallinnas on võimatu saada õiguslikku kaitset oma tegevusele. ?JCDecaux on tähtis Prantsuse firma, Euroopas välimeediafirma number üks. See on Jukos, Jukos Tallinnas!? ütles Stevenin.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.