• OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 225−0,98%39 458,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,86
  • OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 225−0,98%39 458,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,86
  • 14.03.05, 15:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Külastatavaim internetikeskkond on jätkuvalt NETI

Uuringufirma TNS Emor andmetel on otsingumootor ja temaatiline infokataloog NETI jätkuvalt kõige külastatavam internetikeskkond Eestis.
Elioni e-kohvik hoiab aga päevase külastatavuse edetabelis kolmandat kohta, teatas Elion.
TNS Emori uuringu Gallup e-Ratings andmetel on Eesti suurima internetikeskkonna NETI kasutajate arv tõusnud 226 000 inimeseni päevas ehk 43 protsenti Eesti internetikasutajatest. Võrreldes möödunud aasta sama perioodiga on NETI külastajate arv kasvanud 26 000 inimese võrra. Kokku loendab TNS Emor Eestis
531 000 internetikasutajat.
Elioni e-kohvikut külastab päevas 21 protsenti internetikasutajatest ehk 111 000 inimest, millega e-kohvik on veebikeskkondade populaarsuse edetabelis NETI ja Delfi järel kolmandal kohal. Nädalas kasutab e-kohvikut 183 000 inimest, mis on 34 protsenti Eesti internetikasutajatest. Võrreldes eelmise aastaga on Elioni e-kohvikul nüüd päevas 10 000 kasutajat rohkem.
Esmakordselt uuriti ka internetitelevisiooni ITV kasutamist. ITV koondab endas rohkem kui 5500 erinevat saadet ja filmi kogupikkusega üle 3000 tunni. Uuringu andmetel külastab kuus ITVd 35 000 Eesti internetikasutajat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 15:24
Tiktokist, tapeedist ja Trumpist: kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele