• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 10.05.05, 08:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Lasnamäele plaanitud trammiliin võib rahapuudusel rajamata jääda

Trammi- ja trollikoondis kardab, et riigi vähene tähelepanu elektritranspordi arendamisele võib tähendada Lasnamäe ja Mustamäe trammiliini idee nurjumist.
Koondise juhatuse esimees Toomas Sepp märkis, et kummalisel kombel liigitab riiklik 'Ühistranspordi arenguprogramm 2006?2010' trammi- ja trolliliikluse teetranspordi alla, kokku bussidega, kirjutas Eesti Päevaleht.
'See tähendab meie lahustumist bussifirmadesse: praeguse käsitluse järgi hõlmavad ühistranspordist 96 protsenti bussiettevõtted ja 4 protsenti raudtee- ja laevaettevõtted,' ütles Sepp.
Sepp osutas, et trammiliini laiendust programmis ei mainitagi. 'Kui laiendust pole siin programmis, ei tule selleks kuskilt ka mingit raha,' arvas Sepp. Euroopa Liit toetab keskkonnasõbralikke projekte, mille hulka kuuluvad kindlasti ka tramm ja troll. Samas peab enne Euroopa Liidu tõukefondidest raha taotlemist projekt olema kinnitatud Eesti riiklikus arengukavas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

'Linn oma rahadest ei leia neid miljardeid kunagi. Siis võivad kõik seni räägitud jutud Lasnamäe trammist osutuda muinasjutuks!' ütles Sepp.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi majandusarengu osakonna peaspetsialist Peeter Tiks ütles, et TTTK järeldus linna elektritranspordi tõrjumisest on 'nii vale, kui olla saab'. 'Pigem vastupidi ? Tallinna elektritransport on eelisarendatud olukorras,' lausus ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele