• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,33%44 939,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,33%44 939,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 13.10.05, 14:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sillamäe sadam alustab homme tegevust

Sillamäe Sadam alustab tegevust 14 oktoobril 2005, teatas ettevõte.
Sadama infrastruktuuri arenduse I etapi ehitustööd on lõpetatud ning vastu võetud sadama laevaliikluseks avamise komisjoni poolt. Sillamäe Sadam on Venemaale kõige lähem ELi süvasadam, mis asub Sillamäel 25 km kaugusel EL-Venemaa piirist.
Sillamäe Sadama kaide sügavus võimaldab vastu võtta suurimaid laevu, mis saavad siseneda Läänemerre. Arvestuste kohaselt on sadama infrastruktuuri I etapp võimeline käsitlema kuni 10 mln. t. kaupu aastas.
Sadama ehitustööd algasid septembris 2003 ja peatöövõtjaks oli AS Eesti Ehitus. Sillamäe Raudteejaama ehitust alustati septembris 2004 ning peatöövõtjaks oli AS Rööbasteede Ehitus. Nii Sillamäe Sadama kui Raudteejaama I etapp valmisid septembris 2005.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele