Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sony Ericssoni kvartalinumbrid ületasid analüütikute ootusi
Kasum kerkis aastatagusega võrreldes 16%, 104 miljonile eurole (1,6 miljardile kroonile). Käive kasvas 1,68 miljardilt eurolt 2,06 miljardile
Sony Ericsson üritab suurte konkurentide vastu kasutada Sony Walkmani kaubamärki ning müüa odavamaid telefone Hiinas ja Indias.
Lõppenud kvartalis müüs Sony Ericsson 13,8 miljonit mobiiltelefoni, mida on 29 protsenti rohkem kui möödunud aastal. Keskmine telefoni müügihind langes aastaga 5%, 148,9 eurole, kuid võrreldes möödunud kvartaliga tõusis see näitaja 9%.
Firma enda sõnul on investeeringud tootearendusse ning tooteportfelli laiendamine W800- ja K600-seeria telefonidega hakanud end ära tasuma.
Sony Ericsson tõstis ka selle aasta ülemaailmset mobiiltelefonide müügiprognoosi, kuna turu kasv on olnud oodatust kiirem. Firma hinnangul müüakse tänavu maailmas kokku 760 miljonit mobiili.