• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hansapank teenis miljardilise kasumi

    Hansapanga Grupp ise hindas oma kolmanda kvartali tulemused väga heaks ? aastane laenude kasv ulatus 50 protsendini ja kolmanda kvartali puhaskasum kasvas 40 protsenti, 1,07 miljardi kroonini. Grupi kulud kasvasid aastaga vaid viiendiku võrra, 0,9 miljardi kroonini.
    Miljardiline kvartalikasum moodustas Hansapanga Grupi finantsdirektori Kristina Siimari sõnul 22 protsenti emafirma Swedbank Grupi puhaskasumist.
    Hansapanga Grupi kommunikatsiooni ja investorsuhete juht Mart Tõevere teatas, et grupi majandustulemusi mõjutavad kaks olulist tegurit. ?Ühelt poolt tiheneb konkurents ning klientidele tehtavad pakkumised muutuvad järjest soodsamaks, mis alandab pankade marginaale,? kirjutas Tõevere. ?Teisalt soodustab hea majanduskeskkond tegevusmahtude kasvu. Majanduskasvu peamisteks mootoriteks on kasvav eksport ning kodumaine nõudlus, madalad intressimäärad ja suurenevad investeeringud.?
    Intervjuu Hansapank Eesti peadirektori Priit Põldojaga.
    Hansapank Eesti peadirektor Priit Põldoja ütles eilsel online-pressikonverentsil, et panga eesmärk ei olegi turuosa kasvatamine, vaid positsiooni hoidmine.
    Kuidas loodate kasvatada oma turuosa eluasemelaenude turul, intressid on ju niigi Euroopa Liidu madalaimad?
    Hansapangal on eluasemelaenude turul 50% turuosa. Me oleme välja andnud üle 50 000 eluasemelaenu. Meie eesmärk ei ole turuosa parandada, vaid oma klientidele häid pakkumisi teha ja oma positsiooni hoida.
    Nordea Eesti teatas eile, et tahab lisaks eratarbijale suunatud teenuste laiendamisele rahastada rohkem ettevõtteid ja avalikku sektorit. Kas see tuleks teie arvel?
    Kui liita kõigi turuosaliste soovid, tuleb summaks alati rohkem kui 100%, nii et soove on raske kommenteerida. Kahtlemata on meie eesmärk teha klientidele häid pakkumisi ning nende realiseerumise järgi saab siis tegelikult turuosa mõõta.
    Kas NPNK-kampaania tasus end majanduslikus mõttes ära? Mitu klienti-krooni see kampaania teile tõi?
    NPNK kampaania käigus oleme praeguseks välja andnud üle 65 000 noortekaardi, sealhulgas saanud 20 000 uut klienti. Samuti on meie turuosa pensioni II samba ja õppelaenu osas noorte segmendis oluliselt paranenud.
    Kas tunnistate, et mõni kampaania on ka aia taha läinud?
    Mõistagi üritame olla turul kampaaniatega, mis meeldiksid meie klientidele ja mis aitaksid meie toodetel paremini silma paista. Nagu elus ikka, õnnestuvad mõned kampaaniad paremini kui teised.
    Et midagi päris aia taha läinud oleks, seda küll öelda ei saa.
    Kas jätkate sama liini või olete oma turundusstrateegiat muutmas?
    Nii nagu kõike oma tegevuses, katsume ka oma brändi pidevalt edasi arendada.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.