Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hansapank teenis miljardilise kasumi

    Hansapanga Grupp ise hindas oma kolmanda kvartali tulemused väga heaks ? aastane laenude kasv ulatus 50 protsendini ja kolmanda kvartali puhaskasum kasvas 40 protsenti, 1,07 miljardi kroonini. Grupi kulud kasvasid aastaga vaid viiendiku võrra, 0,9 miljardi kroonini.
    Miljardiline kvartalikasum moodustas Hansapanga Grupi finantsdirektori Kristina Siimari sõnul 22 protsenti emafirma Swedbank Grupi puhaskasumist.
    Hansapanga Grupi kommunikatsiooni ja investorsuhete juht Mart Tõevere teatas, et grupi majandustulemusi mõjutavad kaks olulist tegurit. ?Ühelt poolt tiheneb konkurents ning klientidele tehtavad pakkumised muutuvad järjest soodsamaks, mis alandab pankade marginaale,? kirjutas Tõevere. ?Teisalt soodustab hea majanduskeskkond tegevusmahtude kasvu. Majanduskasvu peamisteks mootoriteks on kasvav eksport ning kodumaine nõudlus, madalad intressimäärad ja suurenevad investeeringud.?
    Intervjuu Hansapank Eesti peadirektori Priit Põldojaga.
    Hansapank Eesti peadirektor Priit Põldoja ütles eilsel online-pressikonverentsil, et panga eesmärk ei olegi turuosa kasvatamine, vaid positsiooni hoidmine.
    Kuidas loodate kasvatada oma turuosa eluasemelaenude turul, intressid on ju niigi Euroopa Liidu madalaimad?
    Hansapangal on eluasemelaenude turul 50% turuosa. Me oleme välja andnud üle 50 000 eluasemelaenu. Meie eesmärk ei ole turuosa parandada, vaid oma klientidele häid pakkumisi teha ja oma positsiooni hoida.
    Nordea Eesti teatas eile, et tahab lisaks eratarbijale suunatud teenuste laiendamisele rahastada rohkem ettevõtteid ja avalikku sektorit. Kas see tuleks teie arvel?
    Kui liita kõigi turuosaliste soovid, tuleb summaks alati rohkem kui 100%, nii et soove on raske kommenteerida. Kahtlemata on meie eesmärk teha klientidele häid pakkumisi ning nende realiseerumise järgi saab siis tegelikult turuosa mõõta.
    Kas NPNK-kampaania tasus end majanduslikus mõttes ära? Mitu klienti-krooni see kampaania teile tõi?
    NPNK kampaania käigus oleme praeguseks välja andnud üle 65 000 noortekaardi, sealhulgas saanud 20 000 uut klienti. Samuti on meie turuosa pensioni II samba ja õppelaenu osas noorte segmendis oluliselt paranenud.
    Kas tunnistate, et mõni kampaania on ka aia taha läinud?
    Mõistagi üritame olla turul kampaaniatega, mis meeldiksid meie klientidele ja mis aitaksid meie toodetel paremini silma paista. Nagu elus ikka, õnnestuvad mõned kampaaniad paremini kui teised.
    Et midagi päris aia taha läinud oleks, seda küll öelda ei saa.
    Kas jätkate sama liini või olete oma turundusstrateegiat muutmas?
    Nii nagu kõike oma tegevuses, katsume ka oma brändi pidevalt edasi arendada.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.