Seni peamiselt eraklientidele keskendunud mobiilsideoperaator Tele2 asub aktiivselt tegutsema äriklienditurul, teatas ettevõte.
Tele2 investeerib kahe aastaga oma levialasse ja teenustesse ligi 150 miljonit krooni.
Tele2 strateegiliste plaanide kohaselt on ettevõtte eesmärk suurendada 2006. aasta lõpuks äriklientide arvu kaks korda. Hetkel on Tele2 turuosa Eesti mobiilsideturul äriklientide osas hinnanguliselt ligikaudu 10 protsenti võrrelduna 33protsendilise turuosaga mobiilsideturul tervikuna.
Tele2 juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul kavatseb Tele2 olla sarnaselt erakliendisektorile hinnaliider ka ärikliendisektoris. 'Tele2 on kõige ratsionaalsem valik eeskätt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kellele suudame pakkuda sideteenuseid meie konkurentidest umbes kolmandiku võrra soodsamalt,' lausus Tiivel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tele2 alustas tänavu ulatuslikku investeerimisprojekti oma leviala laiendamiseks ja kõnekvaliteedi täiendamiseks. Kokku on kavas 2005. ja 2006. aastal investeerida uutesse mobiilside levialajaamadesse ligi 150 miljonit krooni, mille eest Tele2 rajab kokku üle 100 uue tugijaama. Ühe tugijaama maksumus on kuni 1,6 miljonit krooni. 'Meie eesmärgiks on rajade keskmiselt üks uus tugijaam nädalas,' märkis Tiivel.
Tele2 Eesti AS kuulub telekommunikatsiooniettevõtete kontserni Tele2 AB, mis on juhtiv alternatiivne telekommunikatsiooniteenuste pakkuja Euroopas. Tele2 teenuseid kasutab üleeuroopaliselt 30 miljonit klienti 25 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoni-, telefoni- ja internetiteenuseid era- ning äriklientidele.