Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltikalt jätkuvalt tugevad müügitulemused
Jaemüük näitas novembris tugevat, 32protsendilist kasvu ja ulatus 49,5 miljoni kroonini, teatas firma. Hulgimüük kasvas 5%, ulatudes 8,5 miljoni kroonini. Kuna praegu ei ole hulgimüügi hooaeg, siis suurenes jaemüügi osakaal müügituludes 84 protsendini.
Kõikide Baltika brändide müük näitas novembris jõudsat kasvu. Kiirmoebrändi Monton müük moodustas novembri jaekäibest 51%, ulatus 25,3 miljoni kroonini ja kasvas aastaga 30%. CHR/Evermeni jaemüük kasvas aastaga 56%, ulatudes 15,2 miljoni kroonini. Baltmani jaekäive oli novembris 6,3 miljonit krooni, näidates 39protsendilist tõusu võrreldes eelmise aastaga.
Tugev müügi kasv saavutati novembris ka Baltika põhiliste jaeturgude lõikes. Kõige kiiremini kasvas jaemüük novembris Ukrainas (+53%), Lätis (+44%) ja Eestis (+40%).
Novembris avas Baltika kaks uut poodi Venemaal Kaasani Mega ostukeskuses. Kuu lõpu seisuga oli Baltikal 82 kauplust kogupinnaga 12 119 m2. Detsembris on kavas avada veel kolm poodi. Kõik detsembri avamised toimuvad Leedus Klaipeda Akropolise keskuses.
Üheteistkümne kuu kokkuvõttes ulatusid Baltika müügitulud 616 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 15%, sh jaekäive oli kokku 486 miljonit krooni (kasv 29%) ja hulgimüük 118 miljonit krooni (kasv 3%).
Rõivatööstuse selle aasta käibeprognoos on 640 miljonit krooni.
Autor: ÄP