Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SMS-kampaaniast saadud tuluga saab katta hinnalise auhinnalaua

    Kui SMS-kampaanias maksab SMSi saatmine 5 krooni, siis saab ettevõte sõltuvalt SMS-teenuse pakkujast endale kas 2-2,50 krooni, selgitas reklaamiagentuuri DDB Eesti ASi juht Jana Koppel. Ülejäänud osa läheb teenuse pakkujale ja mobiilsideoperaatoritele.
    Arusaadavalt ei ole otsese tulu teenimine turundustegevuste esmane eesmärk, kuid vaadates seniseid kampaaniaid, suudab valdav osa neist sõnumituludega kompenseerida pea kogu auhinnalaua ning isegi osa kampaania kommunikatsiooni maksumusest. Teisalt võib seda raha kasutada ka näiteks kampaania raames oleva sooduskampaania katteks. Summad pole küll suured, kuid väikefirmale, kellel on iga sent kallis, on see hea võimalus teha müügikampaaniat.
    SMS-kampaania teenust pakkuva Mobi Solutionsi turundusteenuste juhi Lauri Kinkari sõnul on üheks peamiseks argumendiks, millega tänased SMS-kampaaniate korraldajad oma valikut põhjendavad, just finantspool. SMSi saatmisega jäävad Kinkari sõnul ära postikulud, jalutuskäik postkontorisse tarbija jaoks, sekretäri töökulu sõltuvalt sellest, kas saadetised sisestati enne ka Excelisse või sorteeriti lihtsalt. Vajadus tegeleda füüsiliselt kotitäie kirjadega ning võimetus ilma erakordselt suurt tööjõukulu kandmata üldse tulemusi kuidagi analüüsida, loetles Kinkar postikampaaniaga seotud kulusid. Samas SMS-kampaania puhul kulub tarbijal 5 krooni SMSi saatmisele, ettevõtjal aga kampaania tehnilise ülesehituse kulud agentuurile.
    Samas kui SMS saatmine on 5 krooni, jääb ettevõttele võimalus saadavast tulust katta oma kampaania kulud.
    Näiteks tõi Kinkar ühe kohvikampaania eelmisest aastast, mille kulud olid ca 6000 krooni, kuna sisaldas automaatseid sõnumikontrolle, automaatseid loosimisi ning muud sarnast funktsionaalsust. Kampaaniaperioodiks oli kaks kuud.
    Kampaaniast võeti kahe kuu jooksul osa ligi 20 000 korda. Viiekroonise hinna tulult (2,5 krooni SMSi kohta) teeb see 45 000-50 000 krooni, mis võrreldes tehniliste kuludega jättis korraldajale tuluna ca 40 000 krooni - veidi vähem kui hinnanguline auhinnalaua maksumus, kuid siiski oluline osa sellest.
    Kaks krooni kallim SMSi hind pole Kinkari sõnul tarbijate osavõttu vähendanud: "Viiekroonine kampaania annab ettevõtjale võimaluse pakkuda rohkem ja atraktiivsemaid auhindasid ja see on kampaanias osalejate arvu hoopis suurendanud."
    Santa Maria maitseainete SMS-kampaania korraldanud ASi Paulig Baltic turundusjuhi Kaire Piirsalu sõnul jäi neil iga SMSi pealt kampaaniast üle 2,50 krooni. Kogutud raha pandi kõik auhinnalauale. Samas puudub neil kogemus, kas odavama SMSi hinnaga oleks osalejaid rohkem.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.