• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,37%6 220,64
  • DOW 30−0,07%44 465,62
  • Nasdaq 0,79%20 362,2
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,37%6 220,64
  • DOW 30−0,07%44 465,62
  • Nasdaq 0,79%20 362,2
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 23.02.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea hinnaga nelikveoline auto - Subaru Impreza

Tavaline, ilma turbota Subaru Impreza on kogu aeg olnud oma karmi suguvenna hale vari. Enamik inimesi teab Imprezat siiski tema uhkete tiibade ja kurja hääle järgi, kuid tiivutu vaikne pereauto pole kedagi köitnud. Uus auto aga väärib tähelepanu.
Esmakohtumine jätab üsna kurva mulje ka uuest rahulikust Imprezast. Eest küll kenamaks muutunud, kuid tagant endiselt vana vagunit meenutav auto on justkui natuke õnnetu. Ka interjöör on disainitud üsna vaimuvaese inimese poolt. Armatuur näeb välja, nagu oleks ta pärit kaugest minevikust. Siiski peab nentima, et armatuuril olevad nupud on hästi käsitsetavad ja praktiliselt paigutatud. Iste on suhteliselt mugav ja ei hakka kuskilt hõõruma ka pikemal sõidul. Esmapilgul on ka tagaistujatele piisav jalgaderuum jäetud, kuid kui ees istub pikemat kasvu inimene, siis läheb taga pisut kitsaks. Pakiruum on universaalkerega mudelile omaselt mahukas ja kõrge.
Eestile kohase kehva suusailmaga on Subaruga lausa lust sõita, sest nelikveoline auto on meie talvistes oludes asendamatu. Kaheliitrine mootorgi on piisavalt jõuline, et tulla toime piisava kiirendusega ja samas mitte tekitada keeriseid bensiinipaagis. Käigud lülituvad Imprezal sportlikule mudelile sarnaselt täpselt ja valitsa liikumismaa on väga lühike.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kindlasti mõtlevad paljud nüüd sellele, et Impreza eest tuleb ennast vaeseks maksta nii hinna kui ka kaskoga. Siinkohal peab näpu püsti tõstma ja selgitama, et Impreza vabalthingava kaheliitrise mootoriga universaalkerega mudelite hinnad algavad 297 900 kroonist ja kaskode hinnad on tänu Mariine Auto poolt sõlmitud kokkulepetele langenud 10 000 kroonini aastas.
Selline hind on pannud paljude teiste firmade müügimehed hambaid kiristama, sest sellise hinnaga korralikku nelikveolist autot neil pakkuda pole.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele