• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,01%40 077,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,01%40 077,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • 02.10.06, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toomas Leito: Äripäeva reklaamikäive kasvas viiendiku võrra

Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul suurenes reklaamikäive esimese üheksa kuuga viies Eesti suuremas lehes. Äripäeva reklaamikäive kasvas viiendiku võrra.
Reklaamikäive suurenes viies Eesti lehes üheksa kuu lõikes mullusega võrreldes 17,3% ehk 36,8 miljoni krooni võrra, moodustades 250 mln krooni. Käive suurenes kõigis lehtedes: Postimees 69,4 mln krooni (mullusega võrreldes kasv 25,7%), Äripäev 55,1 (mullusega võrreldes kasv 20,3%), Eesti Ekspress 50,2 (mullusega võrreldes kasv 12,3%), Eesti Päevaleht 38,2 (mullusega võrreldes kasv 7,9%) ja SL Õhtuleht 36,9 (mullusega võrreldes 15,7%).
Võrreldes 2005. a. septembriga suurenes viie suurema lehe reklaamimaht 1%. Reklaamikäive suurenes 13,5 % ehk 3,7 mln krooni võrra. Kasvu aluseks on hinnatõus üle 10% ja veebireklaami suurenemine, kuid käibe kasv on oluliselt pidurdunud.Suurimad tõusjad võrreldes mullusega olid Äripäev ja Postimees.
Endiselt aktiivsed reklaamijad olid kinnisvarafirmad ning sügisele traditsiooniliselt aktiviseerus autoturg. Palju reklaami ostsid ka ehitusfirmad, ületades isegi automüüjaid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Elavnemist on märgata ka netireklaamis. "Olulise panuse andis Postimees, kuid Äripäeva veebikülje uuendamisega hakkab ilmselt ilma tegema ka Äripäev," kommenteeris Leito. Ka Eesti Ekspress on lülitunud võidujooksu."Septembri tegija oli Äripäev, mille reklaamimaht suurenes 12,6%, edestades ka Postimehe põhilehte (ilma Tartu Postimeheta), kuid käibelt jäi Postimees siiski turuliidriks," lisas Leito.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele