Briti poissmeestele üritusi vahendav firma
kasutas 8.-9. klassi tüdrukuid kahemõttelises reklaamis, mis kutsub "unelmate
reisile" limusiiniga, kirjutas Eesti Ekspress.
Tänavu augustis said kaks õde koos sõbrannaga (vanuses 14-15 aastat) kutse osaleda reklaamis. Otsiti tütarlapsi, kes oleksid nõus üles astuma fotodel, mis reklaamivad limusiinisõitu. Vahendajaks oli ühe tüdruku sõbranna.
Pildistamise juures viibis ka ärimees Rene Kuusik (31), kes reklaamid organiseeris.
Fotodel nõjatuvad miniseelikutes tüdrukud naeratades valgele limusiinile, kõigil käes šampusepokaalid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sama sessiooni käigus tehti ka pildid, kus täiskasvanud, bikiinides neiud poseerivad limusiinis heledatel nahkistmetel. Lavastatud sundimatus õhkkonnas löövad tüdrukud omavahel klaase kokku.
Mõni aeg pärast pildistamist saabus aga halb üllatus.
Pildid olid riputatud firma XXXL Toursi koduleheküljele aadressil http://www.xxxltours.com/. Üleskutse piltide juures kõlas: "DREAM RIDE, ORDER NOW" ("Unelmate reis, telli kohe"). Kirjast jääb mulje, et see kutsub üles limusiinisõidule koos kaunite Eesti tütarlastega. Vaataja ei tea, et kolm neist on alaealised.
Sealtsamast leiab ka viiteid üritustele nagu "dinner on a gorgeous woman" ehk tõlgituna "õhtusöök imelise naise peal", ka fotod näidisõhtusöögist on vaatajatele välja pandud ("Tunne end nagu kuningas, võttes koos sõpradega kolmekäigulist elegantselt serveeritud õhtusööki peenes keskaegses Tallinna restoranis. Et tekitada kõhus lisaks näljatundele ärevustunnet, on toit serveeritud imelise Eesti modelli peal") või "dinner and the lesbian show" (õhtusöök lesbišõuga). Lisaks leiab saidilt viite piltidele öiselt basseinipeolt ("Candy shop").
Tüdrukute sõnul teadsid nad, et osalevad vaid limusiini reklaamis. Seda, et pildid riputatakse üles XXXL Toursi koduleheküljele, neile enda sõnul ei öeldud.
"Vaadake Stockmanni, Selveri katalooge. Kõik on alaealised tüdrukud," pareerib XXXL Toursi omanik Rene Kuusik.
"Reklaami tegin mina. Kui te vähegi inglise keelest aru saate, siis te saate ka sellest reklaamist aru, et see on reklaam. See ei müü mitte midagi," ütleb Kuusik selle kohta, et reklaamist jäi mulje, et limusiinisõit toimub koos tüdrukutega. "See on ilus, kunstiline, kui autot reklaamitakse tüdrukutega."