• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raskeveokid võivad tipptunnil teelt kaduda

    Maanteeamet plaanib keelata Jüri liiklussõlmest Kärevere ristmikuni üle 12 meetri pikkuste sõidukite ja autorongide, välja arvatud bussid, liikluse reede ja pühapäeva pärastlõunati ja esmaspäeva hommikuti, põhjendades seda liiklusohutuse suurendamisega.
    Selle piirangu vastu on nii ettevõtete organisatsioonid kui ka transpordiettevõtted, ütles Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni president ning transpordifrma ASi Lajos omanik Einar Vallbaum.
    "Oleme selle vastu. Need avariid, mis on toimunud, pole veoautode süü. Kuna me oleme ikkagi transiidimaa, ei saa sellist piirangut peale panna," kommenteeris Vallbaum.
    Logistikafirma Smarten juhatuse liige Mait Miller nentis, et piirang suurendab ettevõtte kulusid. "Kui muutuse tulemusena pikenevad jaotusmarsruudid või pikeneb tööaeg, siis kahtlemata avaldub see transpordikulude kasvus."
    Eesti Posti logistikajuht Harri Viik ütles aripaev.ee-le, et kui Tallinna-Tartu maanteel veoautode liiklemist piiratakse, põhjustab see saadetiste hilinemist. "Eesti Posti autod liiguvad kindla ajagraafiku alusel, sest post peab jõudma kandesse ettenähtud ajal, seetõttu paneks selline otsus löögi alla posti õigeaegse liikumise Kesk- ja Lõuna-Eestisse," ütles Viik.
    Ka Schenkeri juhatuse liige Meelis Arumeel on selle kava vastu. "Olen totaalselt selliste piirangute vastu, see on poliitiliste emotsioonide ajel tehtud otsus," ütles ta. "See tõstab kõvasti meie kulusid."
    Neljapäeval toimuval ümarlaual võidakse maanteeameti liikluskorralduse osakonna juhi Aare Painu sõnul raskeveokite sõidukeelu aega lühendada.
    Paini sõnul on liiklus läinud maanteel nii tihedaks, et veoatutode taha tekivad pikad autokolonnid, millest möödumine on ohtlik. Just liiklusohutuse suurendamine ongi piirangu mõte.
    "Kas ettevõtjad on nii kõvasti vastu?" küsis Pain reede õhtul ja vajus mõttesse. "Ootame ümarlaua ära, võib-olla saab keeluaega lühendada."
    Kava järgi on keeluaeg reedeti ja pühapäeviti kella 13-21 ning esmaspäeviti kella 5-9.
    Transpordiettevõtete ja maanteeameti juhtide ümarlaud koguneb sel neljapäeval.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andres Viia, Jüri Jõema: vajadus tarkvaraarendajate järele kasvab hüppeliselt
Värske prognoosi kohaselt on info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) valdkonnas lähiaastail näha tugevalt kasvavat vajadust tarkvara- ja IKT-süsteemide arendajate järele. Neil ametialadel on juba praegu märkimisväärne katmata vajadus, kirjutavad OSKA analüütik Andres Viia ja Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu nõunik Jüri Jõema.
Värske prognoosi kohaselt on info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) valdkonnas lähiaastail näha tugevalt kasvavat vajadust tarkvara- ja IKT-süsteemide arendajate järele. Neil ametialadel on juba praegu märkimisväärne katmata vajadus, kirjutavad OSKA analüütik Andres Viia ja Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu nõunik Jüri Jõema.
USA börs sulgus järjekordselt punases
Vaatamata positiivsele päeva algusele, võtsid USA peamised indeksid peallõunal suuna alla ja sulgusid punases. Sel nädalal pole indeksid üksi päev plussis sulgunud, vahendab Yahoo Finance.
Vaatamata positiivsele päeva algusele, võtsid USA peamised indeksid peallõunal suuna alla ja sulgusid punases. Sel nädalal pole indeksid üksi päev plussis sulgunud, vahendab Yahoo Finance.
Elmo Rent ja Telia toovad 5G tehnoloogia kaugjuhitavasse sõiduautosse
ELMO Rendi arendatav kaugjuhitavat tehnoloogiat kasutav lahendus võimaldab elektriauto kliendini toimetada ja vajadusel ümber parkida ilma juhi füüsilise kohalviibimiseta masinas. 5G võrku kasutades on auto ja kaugjuhtimispuldi vahel tekkiv viiteaeg minimaalne, mis parandab oluliselt reageerimisaega.
ELMO Rendi arendatav kaugjuhitavat tehnoloogiat kasutav lahendus võimaldab elektriauto kliendini toimetada ja vajadusel ümber parkida ilma juhi füüsilise kohalviibimiseta masinas. 5G võrku kasutades on auto ja kaugjuhtimispuldi vahel tekkiv viiteaeg minimaalne, mis parandab oluliselt reageerimisaega.
Mainorist lahkunud tippjuhid kohtusid Sõõrumaa juures
Taasiseseisvunud Eesti ühe mõjukaima äripere Pärnitsate loodud Mainori kontsernis Ülemiste Cityt arendavate juhtide koosseisus toimusid mullu olulised muutused, kui ameti pani maha kaks juhatuse liiget.
Taasiseseisvunud Eesti ühe mõjukaima äripere Pärnitsate loodud Mainori kontsernis Ülemiste Cityt arendavate juhtide koosseisus toimusid mullu olulised muutused, kui ameti pani maha kaks juhatuse liiget.