• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 14.11.06, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Yahoo! tegevjuht: internetireklaami potentsiaal on alahinnatud

Internetireklaami potentsiaal on alahinnatud, sest internetireklaami kasvu ennustused ei arvestada videoreklaame, sotsiaalset meediat ja mobiile, ütles Yahoo! tegevjuht Terry Semel.
Londonis peetud kõnes ütles Semel, ennustused piirduvad vaid pildi kujul reklaamiga, vahendas Reuters.
"Video on tulevikus internetis järjest tähtsam," ütles Semel. "Tegelik internetireklaami potentsiaal on alahinnatud, tuleb lisada video, mobiilid ja interneti kogukonnad," lisas ta.
Semel kinnitusel arenevad kiiresti sponsorlus, erinevad reklaamivormid ja uued kavalamad viisid lisada online-reklaamidele videoklipid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele