• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,76%39 681,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,76%39 681,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • 24.11.06, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink: laeva Meloodia müük ei ole kindel

AS Tallink Grupp teatel otsustab ettevõte potentsiaalsed muudatused laevapargis, sealhulgas AutoExpress kiirlaevade ning kruiisilaeva Meloodia osas 2007. aastal.
AS-i Tallink Grupp finantsdirektor Janek Stalmeister täpsustas, et neljapäeval Helsingis uue kiire reisilaeva Star auks toimunud pressikonverentsi tulemusel sündinud uudis AutoExpress kiirlaevade ning kruiisilaeva Meloodia müügi osas oli ennatlik. Müük on üks võimalikest stsenaariumitest, teatas ettevõte.
„Tallinn-Helsingi liinile on juurde tulemas mitu uut kiiret laeva, mis koondavad endas nii kiirlaeva kiirust kui kruiisilaeva mugavust. Hetkel turuseisu jälgides ei oleks otstarbekas hoida liinil kuni seitset laeva. Millised muudatused tehakse ning milliseid laevasid see konkreetselt hõlmab on hetkel veel lahtine. Kaalume kolme erinevat versiooni, millega saavutame laevapargi optimaalse tasakaalu. Laevu saab suunata kas teistele liinidele, prahtida välja või sobivatel tingimustel ka müüa. Hetkel me ühegi laeva müügiga ei tegele, kui selline otsus peaks langetatama, anname sellest teada,” rääkis Stalmeister.
Tallink opereerib Tallinn-Helsingi liinil kolme kiir- ja kahe kruiisilaevaga, hetkel valmivad Aker Yards ning Fincantieri laevatehastes liini tarbeks ka kaks kiiret reisilaeva.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele