Selle nädala reklaamileid on eriline selle poolest, et tema ülesleidmine kõigi nende mesimagusate parlamentipürgijate ja allahindluskampaaniate tapeetreklaamide hulgast oli ikka paras tegu.
Aga jah, üks viimase aja lihtsamaid ja efektiivsemaid on Saku Zipi joogid.
Lihtsamaid seetõttu, et reklaamides on vaid kaks tegelast (ühel hetkel vist kaks ja pool), ja efektiivsemaid põhjusel, et tegelikult loodi ka oma kategooria ehk Zipi jookide lett.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kõik reklaamigurud räägivad, et eristu, eristu, eristu või sure!
Poelettidel valitses aastakümneid olukord, kus kõik tootjad panid 0,3-liitristesse heledates toonides purkidesse džinn-toonikut ja kirjutasid purgi peale suurelt GIN. Seega, olukord lausa karjus muudatuse järele. Ma arvan, et kõigil oli piin nii osta kui ka müüa neid purke, kui kaubatehingu sooritamiseks pidi kasutama täiendavaid küsimusi. Ju sai Sakul esimesena närv otsa. Olukord oli kurb, aga tõsi nagu Von Krahlis, kus joogikaardis on kokteil nimega Seesama.
ZIP nimena tundus algul võõras ja kohatu. Kui turundajad käsikäes tootjatega pidasid silmas lonks lonksu haaval joodavat jooki, arvan ma, et kuulun selle väikese osa tarbijate hulka, kes sellest läbi hammustas ja selle paralleeli iseseisvalt tõmbas. Kui reklaame vaadata, siis seal kujutatakse pigem õudusfilmi, kuidas armsast jooki nägevast koduloomast või pekki nokkivast linnukesest akna taga saab hoopis ohtlik ja metsik elajas. ZIP on seal draiver, kes pakib lahti selle joogi ligi saaja tumeda poole. Sel juhul oleks pidanud joogi nimi olema hoopis UNZIP, mis aga kõlab liiga andrusansiplikult. Jõudsimegi tagasi poliitika juurde, aga assotsiatsioon pole tegelikult halb, sest hetkel tehakse poliitiliste plakatite peal pehmetest ja karvastest siledaid ja nunnusid.
Väga ilusti pakendatud ja esitatud.
Autor: Katrin Päevakene