• OMX Baltic−0,61%298,86
  • OMX Riga−0,28%890,97
  • OMX Tallinn−0,69%2 056,8
  • OMX Vilnius−0,36%1 201,7
  • S&P 500−0,79%6 229,98
  • DOW 30−0,94%44 406,36
  • Nasdaq −0,92%20 412,52
  • FTSE 1000,17%8 821,22
  • Nikkei 2250,26%39 688,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,74
  • OMX Baltic−0,61%298,86
  • OMX Riga−0,28%890,97
  • OMX Tallinn−0,69%2 056,8
  • OMX Vilnius−0,36%1 201,7
  • S&P 500−0,79%6 229,98
  • DOW 30−0,94%44 406,36
  • Nasdaq −0,92%20 412,52
  • FTSE 1000,17%8 821,22
  • Nikkei 2250,26%39 688,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,74
  • 09.01.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Zip pakib lahti jooja tumeda poole

Selle nädala reklaamileid on eriline selle poolest, et tema ülesleidmine kõigi nende mesimagusate parlamentipürgijate ja allahindluskampaaniate tapeetreklaamide hulgast oli ikka paras tegu.
Aga jah, üks viimase aja lihtsamaid ja efektiivsemaid on Saku Zipi joogid.
Lihtsamaid seetõttu, et reklaamides on vaid kaks tegelast (ühel hetkel vist kaks ja pool), ja efektiivsemaid põhjusel, et tegelikult loodi ka oma kategooria ehk Zipi jookide lett.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõik reklaamigurud räägivad, et eristu, eristu, eristu või sure!
Poelettidel valitses aastakümneid olukord, kus kõik tootjad panid 0,3-liitristesse heledates toonides purkidesse džinn-toonikut ja kirjutasid purgi peale suurelt GIN. Seega, olukord lausa karjus muudatuse järele. Ma arvan, et kõigil oli piin nii osta kui ka müüa neid purke, kui kaubatehingu sooritamiseks pidi kasutama täiendavaid küsimusi. Ju sai Sakul esimesena närv otsa. Olukord oli kurb, aga tõsi nagu Von Krahlis, kus joogikaardis on kokteil nimega Seesama.
ZIP nimena tundus algul võõras ja kohatu. Kui turundajad käsikäes tootjatega pidasid silmas lonks lonksu haaval joodavat jooki, arvan ma, et kuulun selle väikese osa tarbijate hulka, kes sellest läbi hammustas ja selle paralleeli iseseisvalt tõmbas. Kui reklaame vaadata, siis seal kujutatakse pigem õudusfilmi, kuidas armsast jooki nägevast koduloomast või pekki nokkivast linnukesest akna taga saab hoopis ohtlik ja metsik elajas. ZIP on seal draiver, kes pakib lahti selle joogi ligi saaja tumeda poole. Sel juhul oleks pidanud joogi nimi olema hoopis UNZIP, mis aga kõlab liiga andrusansiplikult. Jõudsimegi tagasi poliitika juurde, aga assotsiatsioon pole tegelikult halb, sest hetkel tehakse poliitiliste plakatite peal pehmetest ja karvastest siledaid ja nunnusid.
Väga ilusti pakendatud ja esitatud.
Autor: Katrin Päevakene

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 8 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele