Mittetulunduslik organisatsioon Climate
Counts on võtnud endale ülesandeks hinnata suurettevõtete suhtumist
kliimamuutuse küsimusse.
Tulemused ei paku ilmselt rõõmu keskkonnast hoolivatele inimestele, kes sooviksid osta Apple'i tooteid, sest Apple kogus kõigest kaks punkti sajast võimalikust. Mobiiltelefonide tootjaist on edukaim Motorola 60 punktiga. Kõrgeima, 77-punktise skooriga võib aga uhkeldada Canon.
Climate Counts kavatseb nimekirja iga-aastaselt uuendada ning soovitab tarbijail osta nende ettevõtete tooteid, kes keskkonnast enam hoolivad.
Nimekiri sisaldab hetkel 56 ettevõtet. Punkte anti neile lähtudes neljast kriteeriumist: kui põhjalikult on ettevõte suutnud hinnata oma mõju kliimale, kui tõhusalt on vähendatud mõju globaalsele soojenemisele, kas on toetatud seadusandlikke algatusi kliimamuutuse tõkestamiseks ning kuivõrd on ettevõte teavitanud avalikkust oma kliimamuutuse temaatikaga seotud tegevusest.
Väga viletsa skooriga olid veel näiteks Levi Strauss (1), Burger King (0), Amazon.com (0) ja eBay (2). Paremini esinesid aga General Electric (61), Procter Gamble (53), Coca-Cola (57), IBM (70) ja Nike (73).
Climate Countsi tegevust rahastab jogurtitootja Stonyfield Farm.