• OMX Baltic0,45%299,68
  • OMX Riga−0,23%863,51
  • OMX Tallinn0,07%1 954,76
  • OMX Vilnius0,7%1 165,75
  • S&P 5002,03%5 484,77
  • DOW 301,23%40 093,4
  • Nasdaq 2,74%17 166,04
  • FTSE 1000,05%8 407,44
  • Nikkei 2250,49%35 039,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,76
  • OMX Baltic0,45%299,68
  • OMX Riga−0,23%863,51
  • OMX Tallinn0,07%1 954,76
  • OMX Vilnius0,7%1 165,75
  • S&P 5002,03%5 484,77
  • DOW 301,23%40 093,4
  • Nasdaq 2,74%17 166,04
  • FTSE 1000,05%8 407,44
  • Nikkei 2250,49%35 039,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,76
  • 14.09.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi loodab Kruuda portaalist kasu lõigata

Delfi ostnud Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik usub, et Kruuda uudisteportaali kava on elulisem kui päevalehe loomise mõte.
"Tundub, et see on juba realistlikum jutt võrreldes kevadega, mil Kalev lubas oma päevalehe turule tuua," sõnas Luik. "Portaalile soovin edu," lisas Luik.
Samuti usub Luik, et Kruuda plaanitav portaal ei kaldu kollase ajakirjanduse poole. "Olen kindel, et Kruuda ei topi esileheküljele "uudiseid" Britney Spearsi ja Paris Hiltoni kohta, millega mõni suur leht oma netilugejaid peedistab," lisas Luik.
Delfi tegevjuht Ville Jehe ütles aripaev.ee-le Delfile võimaliku konkurendi tekkimise kohta: "Väga tore!"
See on selles mõttes tore, et kõik internetiturul olijad võitlevad selle eest, et turg saaks suurem ja seda näiteks lehe- ja telereklaami arvel. "Mida rohkem tugevaid tegijaid, seda parem," märkis ta.
Jehe mõtles hetke ja lisas, et kui ärimees Oliver Kruuda plaanid on ikka tõsised ja tegijad professionaalid.
"Delfil on kõigis Balti riikides väga suur turuosa reklaamiturul ja neid esimese tulija eeliseid jätkub kindlasti vaid mõneks ajaks," möönis ta ning lisas, et turuosa suurendada on neil võimatu. "Protsentuaalselt võime turuosa kaotada, aga mahtudes summa summarum kindlasti võidame," lausus ta.
Jehe sõnul ootab Delfi reklaamikäibe aastast kasvu üle 30 protsendi.
Turu-uuringufirma Emor pakkus, et interneti reklaamituru maht oli 2006. aastal 64 miljonit krooni, kuid Jehe on kindel, et tegelik tulemus on 200 miljoni krooni kanti.
Kruuda meediaäriga seotud Sten A. Hankewitz keeldus aripaev.ee-le teemat kommenteerimast ning palus pöörduda Kalev Meedia juhi Alar Pingi poole. Pink on tema sõnul praegu puhkusel ja kättesaadav esmaspäeval.
Pink on varem aripaev.ee-le öelnud, et septembri jooksul peaks Kalevi meediaäri kohta uudiseid tulema.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele