• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 31.10.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üks küsimus: Miks kasutate oma reklaamis paljaid naisi?

Priit Salumäe, Hawaii Expressi turundusjuht
Kui räägime surfist või tantsutüdrukutest, siis on arusaadav, et paljast ihu peab kuskil olema. Me ei tee nii, et mõtleme paljale naisele point'i juurde, vaid vastupidi. Viimasel ajal on napis rõivastuses naised Hawaii Expressi reklaamidel vähenenud. Alastuse vähenemine reklaamides pole tingitud asjaolust, et see ei sobi ettevõttele või ei müü, pigem vastupidi. Kuid enne peab olema sobilik reklaami idee ning alles siis vaadatakse napi rõivastuse või ihu paljastamise järele.
Kaido Ojaveer, Unikulma kaubamärgi all mööblit müüva OÜ Ortobed juht

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loomulikult on meil vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas. Need reklaamid on firmale alati edu toonud ja paljas ihu lausa peab kasutusel olema, kui tegemist on voodi müümisega. Paljas ihu on Unikulma toodete reklaamis vajalik, kuna see selgitab kliendile kõige paremini, et erinevad inimesed vajavad erinevaid voodeid.
Natalja Aleksandrova, Rem Shoes&Accessoriesi müügijuht
Reklaamis alasti naiste kasutamine oli meie jaoks uus samm, mis kokkuvõttes läks edukalt. Kampaania jooksul on olnud igasugust vastukaja alasti naiste kasutamise kohta reklaamis. On neid, kes ütlevad, et ebaviisakas naisi nii kohelda, ja mehed ütlevad, et oi kui kihvt. Reklaam oli mõeldud sellisena, et see tekitaks palju emotsioone, ja seda ta ka tegi.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele