Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Miks kasutate oma reklaamis paljaid naisi?
Priit Salumäe, Hawaii Expressi turundusjuht
Kui räägime surfist või tantsutüdrukutest, siis on arusaadav, et paljast ihu peab kuskil olema. Me ei tee nii, et mõtleme paljale naisele point'i juurde, vaid vastupidi. Viimasel ajal on napis rõivastuses naised Hawaii Expressi reklaamidel vähenenud. Alastuse vähenemine reklaamides pole tingitud asjaolust, et see ei sobi ettevõttele või ei müü, pigem vastupidi. Kuid enne peab olema sobilik reklaami idee ning alles siis vaadatakse napi rõivastuse või ihu paljastamise järele.
Kaido Ojaveer, Unikulma kaubamärgi all mööblit müüva OÜ Ortobed juht
Loomulikult on meil vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas. Need reklaamid on firmale alati edu toonud ja paljas ihu lausa peab kasutusel olema, kui tegemist on voodi müümisega. Paljas ihu on Unikulma toodete reklaamis vajalik, kuna see selgitab kliendile kõige paremini, et erinevad inimesed vajavad erinevaid voodeid.
Natalja Aleksandrova, Rem Shoes&Accessoriesi müügijuht
Reklaamis alasti naiste kasutamine oli meie jaoks uus samm, mis kokkuvõttes läks edukalt. Kampaania jooksul on olnud igasugust vastukaja alasti naiste kasutamise kohta reklaamis. On neid, kes ütlevad, et ebaviisakas naisi nii kohelda, ja mehed ütlevad, et oi kui kihvt. Reklaam oli mõeldud sellisena, et see tekitaks palju emotsioone, ja seda ta ka tegi.
Autor: ÄP